  • 1. Data: 2016-05-10 00:40:30
    Temat: Czym otruc szczajace koty?
    Od: a...@g...com

    Niestety tu nie znajdziesz rozwiązania problemu. To polski internet wiec zaraz jakiś
    cenzor usunie każdy pomocny wpis. W USA w nie których stanach każdego kto człowieka
    który Ci w nocy wchodzi do domu przez okno możesz zabić. W Polsce nawet przed
    nawiedzajacycym cie kotem w twoim domu nie możesz się bronić. Pozostaje tylko
    modlitwa. Kota możesz udusić. Sznur na głowę jeden koniec przytrzymać butem drugi na
    ramię i ciągnie z całej siły. Nawet jak juz opadnie z sił przytrzymaj dłużej bo jak
    puścisz może złapać oddech i zmartwychwstac. Możesz spróbować soku z drzewa cis
    pospolity. Bardzo trujący. 30 igieł zabija człowieka. No i tabletki. Leki mają
    pomagać ale przedawkowanie przynosi skutek odwrotny. Ta wypowiedź napewno zostanie
    usunięta bo są tu takie rzeczy podane. Normalnie możesz tylko poczytać wypowiedzi
    miłośników kota. Którzy cię mieszają z błotem za to tzw bestwialstwo. Uważają za
    nienormalnych. A sami przyczyniają się do rozpowszechnienia się plagi kotów. A w domu
    u nich śmierdzi zaszczanym kotem i jak wychodzia na ulicę to oni sami śmierdzą bo kot
    który z nimi śpi. Naszczy na niego w trakcie snu. Kota to plaga bo natura nie
    przewidywała tak licznej populacji.

  • 2. Data: 2016-05-10 07:59:57
    Temat: Re: Czym otruc szczajace koty?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik a...@g...com ...

    > Niestety tu nie znajdziesz rozwiązania problemu. To polski internet
    > wiec zaraz jakiś cenzor usunie każdy pomocny wpis.

    Nikt ci tu wpisu nie usunie - nie bój sie.
    Zreszta, tak jak mowisz, potrzebujesz pomocy, wiec dobrze by było, zeby
    wpisy z takowa pomoca nie znikały.

    Oto pomoc dla ciebie - wizyta u psychiatry jest darmowa w ramach NFZ.
    Pwoodzenia.

  • 3. Data: 2016-05-10 08:13:58
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 9 May 2016 15:40:30 -0700 (PDT)
    a...@g...com wrote:

    > No i tabletki. Leki mają pomagać ale przedawkowanie przynosi skutek odwrotny.

    Więc na drugi raz, jak usiądziesz do kompa postaraj się wziąć tylko tyle ile lekarz
    zalecił.

    A tak nawiązując do tematu, bo chorym pomoc się należy.
    Są stany pośrednie pomiędzy przedawkowywaniem leków, a zabijaniem zwierząt. Idź do
    weterzynarza, sklepu z artykułami dla zwierząt i porozmawiaj.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 4. Data: 2016-05-10 09:52:02
    Od: a...@g...com

    Na NFZ nic nie jest darmo. Bo najpierw trzeba odprowadzić składki do ZUS. Z resztą
    jak bym potrzebował to i tak wolę skorzystać z prywatnej usługi. Bo nie jestem takim
    sierota ja ty który nad wszystkim się rozczula i tylko wysuwa roszczenia ze się
    należy. Potrafię zarobić wiec mnie stać na to. Twoja opinia i kazda drwiaca tylko
    jest potwierdzeniem mojego wcześniejszego twierdzenia. Jeśli kogoś nie popierasz to
    czyń czynów które potwierdzają racjonalizm twego oponenta. Ale tobie to sypianie z
    kotem w lozku chyba zlasowaly mózg. PS. Niczym się to nie różni od sypialnia w
    chlewnej ze swinią

  • 5. Data: 2016-05-10 11:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik a...@g...com ...

    > Na NFZ nic nie jest darmo. Bo najpierw trzeba odprowadzić składki do
    > ZUS.

    Nieprawda, nie zawsze.
    Przykładowo mozesz byc zarejestrowany jako członek rodziny i wtedy nie
    płacisz.
    Mozesz byc bezrobotny, wtedy tez nie płacisz.
    Możesz zaczac u kogoś prace na UZ, i tez jestes objety swiadczenaimi, nawet
    jak jeszcze nic nie zarobisz.

> [...]

    > usługi. Bo nie jestem takim sierota ja ty który nad wszystkim się
    > rozczula i tylko wysuwa roszczenia ze się należy. Potrafię zarobić

    Ale wczesniej pisałes ze NFZ tez jest płatny, wiec tam tez trzeba płacić...
    Niewazne, stac cie czy nie - wazne zebys zaczał się leczyc...

> [...]
    > oponenta. Ale tobie to sypianie z kotem w lozku chyba zlasowaly mózg.
    > PS. Niczym się to nie różni od sypialnia w chlewnej ze swinią

    Lecz sie nie ze swoich poglądów na zwierzeta trzymane w domu tylko na chec
    zabijania.
    A jak masz problem z kotami w samochodzie - to gdybys miał odbrobine wiecej
    inteligencji, umiałbys znaleźć preparaty ktore odstraszaja zwierzeta od
    samochodu emitowanym zapachem.

    Mogłbym jeszcze napisać cos o zasadach panujących na usenecie dotyczacych
    komponowania postu takich jak cytowanie etc ale nie mam wielkich nadziei.

  • 6. Data: 2016-05-25 18:30:12
    Od: quent <x...@x...com>

    On 10.05.2016 11:59, Budzik wrote:

> [...]
    > Mozesz byc bezrobotny, wtedy tez nie płacisz.
    > Możesz zaczac u kogoś prace na UZ, i tez jestes objety swiadczenaimi, nawet

    Zawsze!
    ZUS od lat jest przecież bankrutem więc dopłacamy do niego z podatków ok
    80mld rocznie!!
    A podatki płaci przecież każdy bez względu na to czy pracuje legalnie
    czy na czarno.

    Jakże smutne jest to, że tylu jest jeszcze co tego nie widzą.
    A potem głosują...
    :-(

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2016-05-26 23:01:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik quent x...@x...com ...

> [...]
    > czy na czarno.
    >
    > Jakże smutne jest to, że tylu jest jeszcze co tego nie widzą.

    Bezrobotny tez płaci? Ciekawe...

  • 8. Data: 2016-05-26 23:21:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik quent x...@x...com ...

    > Bezrobotny tez płaci? Ciekawe...

    mówisz, że nic nie kupuje? Ciekawe

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2016-05-27 01:06:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > czy na czarno.
    >
    > Jakże smutne jest to, że tylu jest jeszcze co tego nie widzą.

    ---
    Za bezrobotnego płaci sprzedawca, ale taki pracownik ZUS to ... :-)

  • 10. Data: 2016-05-27 06:00:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > mówisz, że nic nie kupuje? Ciekawe