  • 1. Data: 2016-05-08 21:19:21
    Temat: Okulary polaryzacyjne z biedry
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    Rzucili okulary polaryzacyjne. Jak ktoś lubi, tak jak ja, jeździć w nich
    samochodem i nie tylko, to polecam.

    Do tej pory (być może się nie znam i gdzieś można było taniej) kupowałem
    na stoiskach z okularami polaryzacyjne za coś ok 100zł. I zawsze albo
    ja, albo ktoś mi usiadł, albo zostawiłem, zgubiłem i zawsze lekki niesmak.

    Tutaj są za 17zł i może to nie ostatni krzyk mody i wygody, ale patrzy
    się przez nie bardzo fajnie - ładny kontrast i kolorki. Chociaż mogły by
    być lekko inaczej ustawione, bo jeszcze lepiej jest jak przekręcę nieco
    głowę w prawo. Ale za tą cenę to i tak ameryka.

    Ze swojej strony mogę polecić, kupiłem sobie na całe lato 3 pary :)

  • 2. Data: 2016-05-09 00:00:03
    Temat: Re: Okulary polaryzacyjne z biedry
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik twistedme t...@o...pl ...

> [...]
    > nieco głowę w prawo. Ale za tą cenę to i tak ameryka.
    >
    > Ze swojej strony mogę polecić, kupiłem sobie na całe lato 3 pary :)

    Dzeki - jutro spojrze bo moje, kupione kilka lat temu, słabo przetrwały
    ostatnie lato :)

  • 3. Data: 2016-05-09 00:50:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    >
    > Ze swojej strony mogę polecić, kupiłem sobie na całe lato 3 pary :)

    Dzeki - jutro spojrze bo moje, kupione kilka lat temu, słabo przetrwały
    ---
    Cytować nie umiesz ? Cytuje się tylko to, do czego się bezpośrednio odnosi a
    nie całość. Teraz ładnie przeprosić wszystkich :-)

  • 4. Data: 2016-05-09 07:47:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

> [...]
    > Cytować nie umiesz ? Cytuje się tylko to, do czego się bezpośrednio
    > odnosi a nie całość. Teraz ładnie przeprosić wszystkich :-)

    Cała wypowiedz twistedme była o okularach wiec do całosci sie odnosiłem.

    PW...

  • 5. Data: 2016-05-09 08:39:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Dzeki - jutro spojrze bo moje, kupione kilka lat temu, słabo przetrwały
    > ostatnie lato :)

    Niestety dostepne tylko w biedronkach w Warszawie i okolicach...

  • 6. Data: 2016-05-09 08:53:03
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-05-09 o 08:39, Budzik pisze:
    > Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Niestety dostepne tylko w biedronkach w Warszawie i okolicach...

    Nie możliwe, ja kupiłem pod Poznaniem.

    Coś jest nie teges z tą mapką na stronie. Wpisz swoją miejscowość,
    zaznacz "produkty dostępne w wybranych sklepach" i szukaj.

    Np. w samym Poznaniu są 4 takie sklepy.

  • 7. Data: 2016-05-09 08:55:40
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.05.2016 o 08:39, Budzik pisze:
    > Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Niestety dostepne tylko w biedronkach w Warszawie i okolicach...

    w Bytomiu są. "modne" kształty, więc za parę lat wstyd będzie się w nich
    pokazać. Ale patrzy się poprawnie. "szkła" mają równą grubość, nic nie
    "faluje" przy ruchach głowy.

    ToMasz

  • 8. Data: 2016-05-09 11:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik twistedme t...@o...pl ...

    > Nie możliwe, ja kupiłem pod Poznaniem.
    >
    > Coś jest nie teges z tą mapką na stronie. Wpisz swoją miejscowość,
    > zaznacz "produkty dostępne w wybranych sklepach" i szukaj.
    >
    > Np. w samym Poznaniu są 4 takie sklepy.

    Dzieki :)

  • 9. Data: 2016-05-10 00:13:14
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 09.05.2016 o 08:39, Budzik pisze:
    > Niestety dostepne tylko w biedronkach w Warszawie i okolicach...

    Jeśli udostępnisz przeglądarce swoją lokalizację, to pokaże bliżej.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 10. Data: 2016-05-10 08:20:01
    Od: s...@g...com

    tez lubię jeździć w polaryzacyjnych więc podepnę się pod temat:
    w poprzednim samochodzie nie maiłem problemu z czytelnością wyświetlaczy LCD,
    natomiast po zmianie wszystkie czarne jak to w polaryzacyjnych. Czy jest szansa że
    naklejając jakąś folię na wyświetlacze coś poprawię?
    A te biedronkowe są elastyczne? Jak ostatnio dumałem nad zakupem to po prezentacji
    tego co można zrobić z arcticą zakupiłem je w ciemno i mam już rok nieuszkodzone.
    --
    jureko