  • 1. Data: 2016-05-08 19:55:40
    Temat: jakie auto do 19 mln zł
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Co to jest Lotto?

    Lotto to jest taka gra gdzie skreśla się sześć liczb a i tak
    wygrywają w Sosnowcu :P

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 2. Data: 2016-05-08 21:09:44
    Temat: Re: jakie auto do 19 mln zł
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-05-08 o 19:55, PiteR pisze:
    > Co to jest Lotto?
    >
    > Lotto to jest taka gra gdzie skreśla się sześć liczb a i tak
    > wygrywają w Sosnowcu :P

    hehe, też się wyjątkowo dałem ponieść fali i zagrałem pierwszy raz, od
    nie pamiętam ilu lat. I też już wieczorem zajrzałem na otomoto, żeby
    zobaczyć czym będę jeździł.

    Wybrałem skromnie:

    to jak z rodziną

    http://tinyurl.com/gqrh6xy

    i to jak samemu :)

    http://tinyurl.com/z5skd27

    Na tvn był jakiś wywiad z psychologiem i mówiła, że takie pieniądze, to
    kupa problemów... uff, na szczęście mnie to ominęło :)

  • 3. Data: 2016-05-08 21:48:25
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-05-08 o 21:09, twistedme pisze:
    > Na tvn był jakiś wywiad z psychologiem i mówiła, że takie pieniądze, to
    > kupa problemów...

    A ta psycholog, to miała tyle pieniędzy, że wie?
    ;)

    --
    MN

  • 4. Data: 2016-05-08 22:17:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-08 o 21:48, Marcin N pisze:
    > A ta psycholog, to miała tyle pieniędzy, że wie?
    > ;)

    A tym miejscu przydałby się jakiś kawał o psychologach.
    Ale za chiny ludowe nie mogę sobie przypomnieć a ubawiłem się po pachy :-)

  • 5. Data: 2016-05-09 08:20:56
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    > A ta psycholog, to miała tyle pieniędzy, że wie?
    > ;)

    Moja wypowiedź pół żartem, pół serio.

    Ale była tam mowa o ludziach raczej mało zamożnych, którzy nie są
    mentalnie i psychicznie przygotowani na taki zastrzyk gotówki.

    Ponoć jest masa historii, gdzie po kilku latach milionowe fortuny
    znikały i ludzie zostawali z niczym.

    Nie wyobrażam sobie takiej sytuacji, ale ludzie się np. chwalili
    wygranymi wśród znajomych i w takiej sytuacji zaraz znajdywał się
    wianuszek osób do pożyczki, doradztwa, świetnego interesu, propozycje
    nie do odrzucenia itp., itd. no i finał wiadomy. Kilka lat balu, a potem
    "bida, rozczarowanie i starość pariasa" :)

    Ja nie pochwaliłbym się nawet najbliższej rodzinie, tylko raczej
    zaaranżował jakieś sytuacje z fikcyjnym spadkiem czy coś takiego, żeby
    każdego obdarować jakąś skromną sumką.

    Kupiłbym jakieś nieruchomości, kilka gadgetów, założył jakąś firmę, żeby
    się nie nudzić, a resztę włożył na konta i żył z odsetek.

    Ech... bo fantazja, bo fantazja jest od tego... :)

  • 6. Data: 2016-05-09 08:27:37
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "twistedme" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >http://tinyurl.com/gqrh6xy
    >http://tinyurl.com/z5skd27

    Czemu ludzie lubią jeździć ciężarówkami?
    Czy następnym etapem rozwoju motoryzacji indywidualnej będą lokomotywy?

  • 7. Data: 2016-05-09 08:32:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-09 o 08:27, Ghost pisze:

    > Użytkownik "twistedme" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Czemu ludzie lubią jeździć ciężarówkami?

    Bo duże i bezpieczne. No i to nie jest ciężarówka.

    > Czy następnym etapem rozwoju motoryzacji indywidualnej będą lokomotywy?

    Pewnie tak - samoprowadzące się Tesle.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2016-05-09 08:46:54
    Od: twistedme <t...@o...pl>

> [...]
    >
    > Czemu ludzie lubią jeździć ciężarówkami?
    > Czy następnym etapem rozwoju motoryzacji indywidualnej będą lokomotywy?

    Być może mam małego wacka (chociaż reklamacji nigdy nie było) :), ale od
    zawsze kręciły mnie duże samochody.

    Poza subiektywnymi odczuciami, "bo tak", to rzeczywiście lubię siedzieć
    wysoko. Bardzo nie lubię szorować dupskiem po asfalcie.

  • 9. Data: 2016-05-09 10:34:51
    Od: robot <r...@o...pl>

    > hehe, też się wyjątkowo dałem ponieść fali i zagrałem pierwszy raz,
    > od nie pamiętam ilu lat. I też już wieczorem zajrzałem na otomoto,
> [...]

    O kochance zapomniałeś.
    Jeszcze dla kochanki:

    http://tiny.pl/gr7qw

  • 10. Data: 2016-05-09 10:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik twistedme t...@o...pl ...

> [...]
    > mentalnie i psychicznie przygotowani na taki zastrzyk gotówki.
    >
    > Ponoć jest masa historii, gdzie po kilku latach milionowe fortuny

    Nic w tym w sumie dziwnego nie ma.
    Jest fajny film dokumentalny na temat tego zjawiska wsród amerykanskich
    sportowców - aktualne na +10 lat wstecz.

    Ponoc ponad połowa pomimo zarabiania milionów dolarów i tak finalnie
    zostawała z niczym.