  • 1. Data: 2015-12-03 10:24:05
    Temat: Czym przykleić korytko?
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    Czy jest jakiś dobry klej, którym można by przykleić zwykłe korytko na
    kabel elektryczny do deski laminowanej? Chodzi o szafki kuchenne, chcę
    uporządkować kable na górze, a jest mało miejsca do sufitu, więc
    wkrętarką się nie podejdzie. No i ciężko z drabiny mając wyciągnięte
    ręce. Chodzi o klej co byłby trwały, dla siebie robota, a nie dla
    klienta;) Tu gdzie blisko wkręta jakoś postaram się wkręcić, ale głębiej
    będzie trudno.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 2. Data: 2015-12-03 10:35:44
    Temat: Re: Czym przykleić korytko?
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2015-12-03 o 10:24, Czarek Grądys pisze:
> [...]
    > ręce. Chodzi o klej co byłby trwały, dla siebie robota, a nie dla
    > klienta;) Tu gdzie blisko wkręta jakoś postaram się wkręcić, ale głębiej

    Dobry gorący klej potrafi zdziałać cuda, ale trzeba mieć dobry pistolet
    (coby porządnie rozgrzał), trochę cierpliwości i odpowiednie podłoże.
    Zależy jak masz wykończone to drewno, ale ja bym od czegoś takiego
    zaczął, no bo klej jakoś to musi złapać. Nie będziesz trzymał nie
    wiadomo ile aż złapie. Można jeszcze na odpowiednią taśmę dwustronną,
    jest spory wybór, ale znów: zależy ile masz tam kurzu i innych takich i
    jaka sama powierzchnia.

    Pozdrawiam

    DD

  • 3. Data: 2015-12-03 11:17:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Grądys" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >chcę uporządkować kable na górze, a jest mało miejsca do sufitu, więc
    >wkrętarką się nie podejdzie. No i ciężko z drabiny mając wyciągnięte

    A wersja "nic na sile, wszytko mlotkiem" ? I gwozdziem.
    Albo zszywaczem tabicerskim.

    >Chodzi o klej co byłby trwały, dla siebie robota, a nie dla klienta;)
    >Tu gdzie blisko wkręta jakoś postaram się wkręcić, ale głębiej będzie
    >trudno.

    Zakladam, ze tam sily nie beda duze.
    Klejow powinno podpasowac co najmniej kilka - zalezy czym laminowana.
    Korytko zakladam z PVC ?
    Goracy, epoksydowy, ktorys z "do PCW", jak korytko rowne to nawet
    Kropelka.
    Albo dwustronna tasma klejaca.

    J.

  • 4. Data: 2015-12-03 11:48:13
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 03.12.2015 o 11:17, J.F. pisze:

> [...]
    > Korytko zakladam z PVC ?
    > Goracy, epoksydowy, ktorys z "do PCW", jak korytko rowne to nawet Kropelka.

    Siły raczej nie będą duże, ale znowu tam często jakieś rupieci się
    wstawia i jest szansa, że się zawadzi. W sumie to kawałki po 50 cm
    tylko, z jednej strony dam radę wkręcić wkręta krótkim śrubokrętem.
    Powierzchnia w stylu blatu kuchennego, do tego na pewno żywice trzymają
    (distal tak). Gorzej z tym korytkiem. Szybkość wiązania mało ważna, mogę
    coś ciężkiego na to położyć i nawet dobę może spokojnie leżeć.
    Chyba bez próby na małym kawałku się nie obejdzie.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 5. Data: 2015-12-03 11:52:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Grądys" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >Powierzchnia w stylu blatu kuchennego, do tego na pewno żywice
    >trzymają (distal tak). Gorzej z tym korytkiem.

    troche trzymac bedzie.

    >Szybkość wiązania mało ważna, mogę coś ciężkiego na to położyć i
    >nawet dobę może spokojnie leżeć.

    Sa i szybkowiazace epoksydy, szczegolnie jak sie podgrzeje.

    Jeszcze tak podpowiem - rzepy.
    Sa tasmy samoprzylepne, mozna na klej, mozna osobno kleic do plyty i
    korytka, a potem tylko przylozyc.

    J.

  • 6. Data: 2015-12-03 12:26:47
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-12-03 10:24, Czarek Grądys wrote:
    > Czy jest jakiś dobry klej, którym można by przykleić zwykłe korytko na
    > kabel elektryczny do deski laminowanej? Chodzi o szafki kuchenne, chcę
    > uporządkować kable na górze
    Któryś z tych powinien być o'rajt:
    http://www.soudal.pl/kleje/item/385-klej-monta%C5%BC
    owy-48a
    http://www.soudal.pl/kleje/item/386-uniwersalny-klej
    -montazowy-49a

  • 7. Data: 2015-12-03 12:56:02
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

> [...]
    > Korytko zakladam z PVC ?
    > Goracy, epoksydowy, ktorys z "do PCW", jak korytko rowne to nawet

    Jak zakładano u mnie podzielniki ciepła, to kobita (tak, montowała całkiem
    fajna babka) kleiła to chyba czymś a-la butapren. Przynajmniej tak wyglądało
    i tak obecnie czuję z dotyku. Wygląda to i trzyma solidnie. Kleiła
    plastykowe urządzenie do metalowego lakierowanego kaloryfera (te były
    wymienione wcześniej).

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048

  • 8. Data: 2015-12-03 12:57:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 grudnia 2015 10:24:07 UTC+1 użytkownik Czarek Grądys napisał:
> [...]
    > ręce. Chodzi o klej co byłby trwały, dla siebie robota, a nie dla
    > klienta;) Tu gdzie blisko wkręta jakoś postaram się wkręcić, ale głębiej
    Dobra tasma dwustronna. Najlepiej tak grubsza jakby na gąbce

  • 9. Data: 2015-12-03 13:23:23
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Czarek Grądys" <c...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > klej co byłby trwały, dla siebie robota, a nie dla klienta;) Tu gdzie
    > blisko wkręta jakoś postaram się wkręcić, ale głębiej będzie trudno.

    Przetestowałem kilka rodzajów klejów montażowych w tubach i najlepszy jaki
    używałem to Pattex Express:

    http://www.castorama.pl/produkty/wykonczenie/drewno-
    i-drewnopodobne/akcesoria-do-podlog-drewnianych/klej
    e/klej-montazowy-pattex-expres-fix-375-g.html#produc

    Przykleiłem nim ze 40 metrów korytek do ścian. Po posmarowaniu i przyłożeniu
    do ściany, utrzymuje ciężar listwy PCV. Po 10 minutach można układać już
    kable w listwie. Po 30 minutach nie ma szans na zerwanie. Odchodzi od ściany
    razem z warstwą farby albo nawet z tynkiem.

    Są też do kupienia głowice kątowe do wkrętarek.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2015-12-03 13:40:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > ręce. Chodzi o klej co byłby trwały, dla siebie robota, a nie dla
    > klienta;) Tu gdzie blisko wkręta jakoś postaram się wkręcić, ale

    Taśma dwustronnie klejąca.