  • 1. Data: 2015-12-03 10:21:01
    Temat: zakupy w dx.com
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

    Ostrzegam - spotkało mnie lekkie rozczarowanie.
    I prawie zostałem wspólnikiem zamachowców jako że
    zamówiłem produkt elektroniki użytkowej zawierający
    niebezpieczną baterię CR2025 która nie przeszła
    skrupulatnej kontroli na lotnisku i z tego powodu
    przesyłka została nadana ekspresowymi saniami pośpiesznymi.
    http://www.anony.ws/i/2015/12/03/dx-com.jpg
    Oby Was nigdy podobna przygoda nie spotkała.
    :-)

    --
    P03

  • 2. Data: 2015-12-03 10:53:41
    Temat: Re: zakupy w dx.com
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello P03,

    Thursday, December 3, 2015, 10:21:01 AM, you wrote:

> [...]
    > http://www.anony.ws/i/2015/12/03/dx-com.jpg
    > Oby Was nigdy podobna przygoda nie spotkała.

    To znaczy, że zakazali przewozu zegarków i na przykład glukometrów? :O

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2015-12-03 12:06:45
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

    > To znaczy, że zakazali przewozu zegarków i na przykład glukometrów? :O
    >
    > --
    > Best regards,
    > RoMan
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Ja tylko podesłałem screen otrzymanego listu (lekko ocenzurowany)
    Jaka prawdziwa przyczyna opóźnienia - bogowie jedni wiedzą.
    Ale niezależnie od przyczyny przykre.
    Może tak źle nie będzie, a może na pokład samolotu będą wpuszczać
    tylko osoby z zegarkami mechanicznymi, a elektroniczne będą jechać
    pociągiem. Albo z usuniętymi bateriami z zegarka, laptopa i komórki.
    :-)

    --
    P03

  • 4. Data: 2015-12-03 12:15:39
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 3 grudnia 2015 12:06:47 UTC+1 użytkownik P03 napisał:
> [...]
    > tylko osoby z zegarkami mechanicznymi, a elektroniczne będą jechać
    > pociągiem. Albo z usuniętymi bateriami z zegarka, laptopa i komórki.

    Jak wysyłałem laptoka kurierem lotniczym, to kazali opisać
    jaki akumulator, ile Wh itp. Pewnie jest jakieś ryzyko, że taki
    akumulatorek pierdyknie i narobi zamieszania, według mnie
    słusznie że tego pilnują. Ale czy bateryjka CR2025 stanowi
    jakiekolwiek zagrożenie? Może jakiś statystyk wyliczył ryzyko
    na poziomie 0,00005% no to stwierdzili, że usuną, bo jest ryzyko :>

    L.

  • 5. Data: 2015-12-03 12:36:07
    Od: b...@g...com

    użytkownik Lisciasty napisał:

    > Jak wysyłałem laptoka kurierem lotniczym, to kazali opisać
    > jaki akumulator, ile Wh itp. Pewnie jest jakieś ryzyko, że taki
    > akumulatorek pierdyknie i narobi zamieszania, według mnie
    > słusznie że tego pilnują.

    str.9 i 10
    http://www.iata.org/whatwedo/cargo/dgr/Documents/lit
    hium-battery-guidance-document-2015-en.pdf

  • 6. Data: 2015-12-03 12:43:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >akumulatorek pierdyknie i narobi zamieszania, według mnie
    >słusznie że tego pilnują. Ale czy bateryjka CR2025 stanowi

    Jedna praktycznie nie, ale jak dostawca wyslal 10 tys malych paczek ?

    J.

  • 7. Data: 2015-12-03 12:49:44
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "P03" <p...@b...invalid.org> napisał w wiadomości

> [...]
    > tylko osoby z zegarkami mechanicznymi, a elektroniczne będą jechać
    > pociągiem. Albo z usuniętymi bateriami z zegarka, laptopa i komórki.

    Gość samolotem, a jego rozrusznik serca pociągiem :).
    P.G.

  • 8. Data: 2015-12-03 12:52:15
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    wiadomości news:6005284545$20151203105343@squadack.com...

    > To znaczy, że zakazali przewozu zegarków i na przykład glukometrów? :O

    Niedługo, to chyba pierdnąć nie będzie wolno, bo się okaże, że się
    wydmuchało jakieś niedozwolone pierwiastki.
    Do glukometru to sobie baterię na miejscu w kiosku kupię, a wymienic nie
    jest wielkim problemem. Gorzej już z zegarkiem. A tymczasem zapewne
    prawdziwy problem zostanie i tak olany, zaniedbany, etc.

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048

  • 9. Data: 2015-12-03 12:54:13
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-12-03 12:49, Piotr Gałka wrote:
    [...]
    > Gość samolotem, a jego rozrusznik serca pociągiem :).
    Sugerujesz, że na rynku są dostępne rozruszniki serca zasilane chińskimi
    bateryjkami? :-D

  • 10. Data: 2015-12-03 12:54:29
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    jakiekolwiek zagrożenie? Może jakiś statystyk wyliczył ryzyko
    na poziomie 0,00005% no to stwierdzili, że usuną, bo jest ryzyko :>

    -------
    W 2004 aby uniknąć czytania dyrektywy bateryjkowej przy RTC zastąpiłem
    bateryjkę supercapem.
    P.G.