  • 1. Data: 2009-08-17 22:10:13
    Temat: Czym zastąpić wysłużonego S55?
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Mój zapasowy telefon, w którym mam drugą kartę SIM to obecnie Siemens
    S55. Wiadomo - stary ale jary :) - niestety zostało w nim tylko kilka
    klawiszy. Chciałbym zastąpić go czymś rozsądnym i tanim. Najważniejsza
    jest dla mnie porządna książka telefoniczna (co najmniej tyle szczegółow
    ile w S55 - imię, nazwisko, 3 nr telefoniczne, faks, adres, e-mail, www,
    data urodzenia, opcjonalnie zdjęcie) oraz możliwość kopiowania jej w
    obie strony z/na komputer (USB - ok, Bluetooth - niekoniecznie, ale może
    być). Ponadto chciałbym mieć możliwość ściągania SMS-ów (nie ich
    pisania, a jedynie archiwizacji wszystkie wiadomości, najlepiej
    pogrupowanych wg numerów). Przydałby się również prosty filtr połączeń,
    ale jego brak nie będzie dyskwalifikował. Ideałem byłby tryb
    głośnomówiący. W telefonie będę od czasu do czasu zmieniał karty SIM,
    więc pożądane jest, żeby nie wariował w momencie zmiany i nie tracił
    czasu po wyjęciu baterii na minutkę :)

    Co moglibyście polecić?

  • 2. Data: 2009-08-18 07:32:11
    Temat: Re: Czym zastąpić wysłużonego S55?
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    XYZ <j...@m...bin> Odpowiedz na news:h6ckg9$lpq$2@news.onet.pl:

> [...]
    > głośnomówiący. W telefonie będę od czasu do czasu zmieniał karty SIM,
    > więc pożądane jest, żeby nie wariował w momencie zmiany i nie tracił

    Cokolwiek na WindowsMobile. Ma to wszystko plus dużo więcej.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 3. Data: 2009-08-18 08:18:32
    Od: Bastek <b...@S...interia.pl>

    Adramelech pisze:
    > Cokolwiek na WindowsMobile. Ma to wszystko plus dużo więcej.

    Pytanie, czy potrzeba duzo wiecej czy wystarczy to co watkotworca opisal ?
    Ja proponuje k800i i MyPhoneExplorer.

    > Pozdrawiam!

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-08-18 16:33:07
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Adramelech pisze:
    > XYZ <j...@m...bin> Odpowiedz na news:h6ckg9$lpq$2@news.onet.pl:

    > Cokolwiek na WindowsMobile. Ma to wszystko plus dużo więcej.
    >
    > Pozdrawiam!
    niezgadzam sie. S55+Patche to ideał telefonu. Miałem S55(i bardzo sie z
    nim zżyłem) i pomimo całej "zajebistości" WM nie potafie znaleźć
    programu który spowoduje wibracje przy połączeniu. Wiele telefonów z WM
    niema klawiatury, ich dzwonki są śmiesznie ciche, a systemy powolne. Z
    drugiej strony, po analizie za i przeciw wybrałem telefon z WM. JEdnak
    po tym co pisał autor to 90% telefonów sie nada - niekoniecznie z WM.
    sugeruje pomacać jakiś wiekszy telefon, dotykowy, wtedy zdecydujesz czy
    Ci takie coś "pasuje" czy nie.
    Z drugiej strony, ostatni telefon (jeszce wmiarę dostępny)z "filozofią"
    siemensa to chyba sxg75, i jak masz duże ręce to mozesz być mile
    zaskoczony.

    ToMasz

  • 5. Data: 2009-08-18 19:32:55
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Nie wiem, czy zauważyliście, że ten
    telefon ma być drugim, zapasowym. Główny działa na WM i sobie chwalę. Po
    chwili namysłu chyba postąpię za radą SDD - kupię po prostu nową
    klawiaturę. Wcześniej nie wiedziałem, że te klawiatury są dostępne w tak
    niskiej cenie... W związku z tym chyba nie ma sensu kupować nowego telefonu.

  • 6. Data: 2009-08-21 13:40:34
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    ToMasz <t...@g...pl> Odpowiedz na news:h6eju6$g99$1@news.interia.pl:

    > niezgadzam sie. S55+Patche to ideał telefonu. Miałem S55(i bardzo sie z
    > nim zżyłem) i pomimo całej "zajebistości" WM nie potafie znaleźć
    > programu który spowoduje wibracje przy połączeniu.

    To jest w samym systemie przecież.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 7. Data: 2009-09-03 05:36:22
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    XYZ napisał(a):

    > Co moglibyście polecić?

    Benq-Siemens S68 spełnia Twoje kryteria (ma wszystko to, co wymieniłeś),
    jest tani, ale nie wiem, czy nie będzie problemem znaleźć egzemplarz
    w dobrym stanie.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP