  • 1. Data: 2012-08-16 10:23:29
    Temat: Czyżby admin zablokował grupę?
    Od: " MH" <l...@W...gazeta.pl>

    Dlaczego??

    MH

  • 2. Data: 2012-08-16 11:16:30
    Temat: Re: Czyżby admin zablokował grupę?
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    MH <l...@w...gazeta.pl> wrote:

    > Dlaczego??

    Jaki admin?

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 3. Data: 2012-08-16 12:24:25
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Adam Wysocki <g...@n...invalid> napisał(a):
    > MH <l...@w...gazeta.pl> wrote:
    >> Dlaczego??
    > Jaki admin?

    Pewnie admin internetów.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/
    Uptime: 1 day, 9 hours, 2 minutes and 32 seconds

  • 4. Data: 2012-08-16 12:48:50
    Od: Miroslaw Kwasniak <m...@i...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    MH <l...@w...gazeta.pl> wrote:
    > Dlaczego??
    >
    > MH

    Raczej problemy techniczne, może nie wiedzą.
    Jako zainteresowany skontaktuj się z administratorem.
    Adres masz w nagłówku swojego postu linii X-Complaints-To
    .

  • 5. Data: 2012-08-16 14:36:22
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Grzegorz Niemirowski <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Pewnie admin internetów.

    To pomowienie, nic nie blokowalem.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 6. Data: 2012-08-16 17:12:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Miroslaw Kwasniak pisze tak:

    > Raczej problemy techniczne, może nie wiedzą.

    Na pewno wiedzą. MH nie drażnij admina bo wyłączy hebel ;)

    pobieramy posty np z serwera news-archive.icm.edu.pl
    wysyłamy posty np przez gazetę news.gazeta.pl

    gazeta na szczęście nadal rozgłasza posty w świat.

    --
    Piter

  • 7. Data: 2012-08-16 18:48:32
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl>

    Jest Thu, 16 Aug 2012 17:12:29 +0200, PiteR pisze:
    > Na pewno wiedzą. MH nie drażnij admina bo wyłączy hebel ;)
    > pobieramy posty np z serwera news-archive.icm.edu.pl
    > wysyłamy posty np przez gazetę news.gazeta.pl
    > gazeta na szczęście nadal rozgłasza posty w świat.

    Nie prościej jednak skorzystać z jakiegoś serwera, który umożliwia
    odczyt i postowanie, a co najważniejsze działa? [1]

    k.

    [1]. Wystarczy mieć poprawnie skonfigurowaną odwrotną domenę w .pl.
    PGP key at: http://s.debian.org.pl/gpg/gpgkey * ID: 3C38979D

  • 8. Data: 2012-08-16 20:33:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Krzysztof Gajdemski pisze tak:

    > Nie prościej jednak skorzystać z jakiegoś serwera, który umożliwia
    > odczyt i postowanie, a co najważniejsze działa? [1]

    Prościej ale czy jest jakiś lepszy od news-archive.icm.edu.pl ?

    --
    Piter

  • 9. Data: 2012-08-16 23:12:42
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl>

    Jest Thu, 16 Aug 2012 20:33:01 +0200, PiteR pisze:

    > Prościej ale czy jest jakiś lepszy od news-archive.icm.edu.pl ?

    Myślę, że dla piszących każdy serwer zawierający w miarę bieżący zestaw
    artykułów, ale i umożliwiający również postowanie, jest -- do codzien-
    nego użytku -- lepszy. A już z całą pewnością wygodniejszy.

    k.
    PGP key at: http://s.debian.org.pl/gpg/gpgkey * ID: 3C38979D

  • 10. Data: 2012-08-18 01:35:31
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 16/08/2012 09:23, MH wrote:
    > Dlaczego??

    Przepraszam, źe mi się wcisło, już powinno działać.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel