  • 1. Data: 2011-03-11 09:51:09
    Temat: [DC] Skrzyzowanie Al. Jerozolimskich z Dzieci Warszawy/Badylarską
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

    Witam,

    Czy ktoś wie, co to się teraz dokładnie buduje w okolicy skrzyzowania Al.
    Jerozolimskich z Dzieci Warszawy/Badylarską?

    Dzięki,
    latet

  • 2. Data: 2011-03-11 10:00:41
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-11 09:51:09 Latet

    > Czy ktoś wie, co to się teraz dokładnie buduje w okolicy
    > skrzyzowania Al. Jerozolimskich z Dzieci Warszawy/Badylarską?

    Obwodnica się buduje. Widze ten bajzel z okna. ;)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 3. Data: 2011-03-11 10:02:28
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

    > Obwodnica się buduje. Widze ten bajzel z okna. ;)

    A jaki będzie mieć ona przebieg w tym rejonie? Elewacja terenu idzie także w
    kierunku cmentarza przy Ryżowej, ciekawi mnie, jak się będzie mieć ta obwodnica
    do Ryżowej i do ś.p. Nowolazurowej.
    Są może jakieś mapki, na których można to zobaczyć?

    Dzięki,

    latet

  • 4. Data: 2011-03-11 10:07:03
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-11 10:02:28 Latet

    > Są może jakieś mapki, na których można to zobaczyć?

    Ja akurat mam. :) 6,5MB, wystawić Ci?

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 5. Data: 2011-03-11 10:12:36
    Od: PepedB <a...@s...le>

    W dniu 2011-03-11 10:00, Myjk pisze:
    > 2011-03-11 09:51:09 Latet

    > Obwodnica się buduje. Widze ten bajzel z okna. ;)

    Obwodnica buduje się kawałek dalej w stronę Pruszkowa. W tym miejscu
    powstaje węzeł łączący Jerozolimskie z Trasą Salomea-Wolica (odcinek
    Jerozolimskie- Węzeł Opacz), czyli połączenie ze wspomnianą Południową
    Obwodnicą Warszawy (S2), bo bezpośrednio z Jerozolimskich nie będzie
    możliwości wjazdu na S2. Z drugiej strony Jerozolimskich powstaje ul.
    Nowolazurowa. Po wszystkim to miejsce ma wyglądać tak:
    http://www.siskom.waw.pl/materialy/s8/salomea-wolica
    /S8-Salomea-Opacz-sytuacja.pdf

    --
    Pozdrawiam, Marcin Kaliński
    a-dres:{ksywka}(na)post.pl

  • 6. Data: 2011-03-11 10:20:49
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-11 10:12:36 PepedB

    > http://www.siskom.waw.pl/materialy/s8/salomea-wolica
    /

    O, dzięki, właśnie nie mogłem znaleźć
    zeskąd zaciągałem te materiały. :)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 7. Data: 2011-03-11 10:44:15
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.03.2011 10:02, Latet pisze:

    > A jaki będzie mieć ona przebieg w tym rejonie? Elewacja terenu idzie

    Tylko skończeni idioci bezmyślnie stosują kretyńskie kalki z języków obcych.

    Dla twojej informacji: angielskie "elevation" i polska "elewacja" to nie
    jest to samo słowo.

  • 8. Data: 2011-03-11 10:55:07
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

    > Dla twojej informacji: angielskie "elevation" i polska "elewacja" to nie
    > jest to samo słowo.

    To sobie porównaj znaczenia ze słowników. Praktycznie wszystkie się pokrywawają
    (oprócz znaczenia nr 1. słowa angielskiego).

    Słownik PWN:
    elewacja
    1. <<zewnętrzna ściana budynku wraz z występującymi na niej elementami
    architektonicznymi>>
    2. <<rysunek architektoniczny stanowiący widok zewnętrznej strony budowli>>
    3. pot. <<zewnętrzna strona ściany budynku>>
    4. zob. wysokość w zn. 6.
    5. daw. <<podniesienie hostii podczas mszy>>

    Słownik PWN-Oxford:
    elevation /'el?'ve??n/ n
    1. (in rank, status) (of person) wyniesienie n fml (na wyższe stanowisko) (of
    idea) podniesienie n rangi; his elevation to the rank of colonel jego awans na
    pułkownika; her elevation to the peerage surprised many people nadanie jej or
    uzyskanie przez nią tytułu szlacheckiego było dla wielu zaskoczeniem
    2. Archit elewacja f; side/front elevation elewacja boczna/frontowa
    3. (height) wysokość f (nad poziomem morza); at an elevation of 200 metres
    (above sea level) na wysokości 200 metrów (nad poziomem morza)
    4. (angle) (of star) elewacja f; (of gun) kąt m podniesienia or celowania
    5. (hill) wzniesienie n, wypiętrzenie n
    6. rzut m pionowy
    7. (of style, thought) uwznioślenie n, wzniosłość f
    8. Relig (also Elevation) Podniesienie

  • 9. Data: 2011-03-11 10:56:49
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

> [...]
    > drugiej strony Jerozolimskich powstaje ul. Nowolazurowa. Po wszystkim to

    Imponująco to wygląda. Wiadomo, kiedy planują to skończyć?
    Czy przywrócono pełny przebieg Nowolazurowej? Czyli - gdzie będzie jej północny
    koniec, jak skończą ten węzeł?

    Dziękuję,

    latet

  • 10. Data: 2011-03-11 11:32:25
    Od: PepedB <a...@s...le>

    W dniu 2011-03-11 10:56, Latet pisze:

    > Imponująco to wygląda. Wiadomo, kiedy planują to skończyć?
    > Czy przywrócono pełny przebieg Nowolazurowej? Czyli - gdzie będzie jej
    > północny koniec, jak skończą ten węzeł?

    Nowolazurowa będzie realizowana w wersji okrojonej ze względu na brak
    kasy, budowa ma trwać 18 miesięcy. Ma mieć niecałe 3km i sięgać do
    Chrościckiego. W zasadzie nie ma szans już na zmiany, ale dziennikarze
    wygrzebali jeszcze taki problem:
    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,9210218,P
    rojektanci_ulicy_zapomnieli_o_megaosiedlu__Beda_kork
    i_.html
    Z drugiej strony jeszcze w ramach konraktu na S8 powstaje, czy ma
    powstać ul. Gierdziejowskiego/ Nowomory z wiaduktem nad torami PKP. W
    przeciwieństwie do Nowolazurowej to jest inwestycja centralna, a więc
    nadzorowana przez GDDKiA. Tego tematu praktycznie nie znam, ale te ulice
    chyba się połączą.