  • 1. Data: 2010-10-28 07:58:09
    Temat: jak jezdzic w korku - film szkoleniowy
    Od: Texen <f...@...dk>

    http://www.youtube.com/watch?v=XihQeZpwqpE

    --
    texen

  • 2. Data: 2010-10-28 08:29:11
    Temat: Re: jak jezdzic w korku - film szkoleniowy
    Od: xwx <x...@g...com>

    On 28 Paź, 09:58, Texen <f...@...dk> wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=XihQeZpwqpE
    >
    > --
    > texen

    Było bardzo niedawno i zakończyło się mdłą dyskusją na temat czy film
    jest przyspieszony i co jest fajnego w byciu idiotą - daj spokój:/

    xwx

  • 3. Data: 2010-10-28 13:38:52
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Uzytkownik "Texen" <f...@...dk> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...
    > http://www.youtube.com/watch?v=XihQeZpwqpE
    >
    > --
    > texen

    Idiotów nie sieja.....

  • 4. Data: 2010-10-28 14:39:36
    Od: Texen <f...@...dk>

    On 28 Paź, 10:29, xwx <x...@g...com> wrote:

    > Było bardzo niedawno i zakończyło się mdłą dyskusją na temat czy film
    > jest przyspieszony i co jest fajnego w byciu idiotą - daj spokój:/

    umknelo mi, w takim razie stawiam bro.

    --
    texen
    zr-7 model pokico.

  • 5. Data: 2010-10-28 17:47:11
    Od: xwx <x...@g...com>

    On 28 Paź, 16:39, Texen <f...@...dk> wrote:
    > On 28 Paź, 10:29, xwx <x...@g...com> wrote:
    > umknelo mi, w takim razie stawiam bro.
    > --
    > texen
    > zr-7 model pokico.

    Nie, nie, ja nie z tych, co muszą wytknąć każdemu jak ułomnie śledzą
    wątki na liście - spoko:) Ja po prostu chcę zapobiec powtórki z
    rozrywki i czytać głupoty o "jedynie słusznym motocykliście" czy "o
    byciu bardziej męskim" dzięki takim akcjom.
    A piwa nie piję:)
    Pozdrawiam

    xwx