  • 1. Data: 2010-09-07 16:40:36
    Temat: [DC] Warsztat VW Transporter
    Od: "BryQ" <b...@N...pl>

    Witam,

    polećcie proszę jakiś zaufany warsztat w którym będę mógł
    naprawiać/serwisować swojego T4.
    Ideałem byłoby coś jak http://www.auto-was.pl/ dla Transita.

    Pozdrawiam
    Michał Bryk

  • 2. Data: 2010-09-08 09:08:42
    Temat: Re: [DC] Warsztat VW Transporter
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "BryQ" <b...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > polećcie proszę jakiś zaufany warsztat w którym będę mógł
> [...]

    Prosze bardzo, transporter serwis, al Krakowska 105, u Jurka Hipsza. Gosc
    naprawia busy jeszcze od czasu ogorka, ja naprawde bardzo polecam.

    Nastepny rewelacyjny serwis od busow jest niestety poza Wawa, Bieniewice
    kolo Błonia.

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2010-09-08 10:24:18
    Od: "BryQ" <b...@N...pl>

    Dzięki!

    MB

  • 4. Data: 2010-09-08 10:34:40
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > Dzięki!
    >
    > MB

    Na PW moge Ci podeslac numery telefonow do nich.

    Adam

  • 5. Data: 2010-09-08 16:28:24
    Od: "BryQ" <b...@N...pl>

    > Na PW moge Ci podeslac numery telefonow do nich.

    Dzięki. Wujek Google jest pod tym względem nieoceniony ;)

    Pozdrawiam
    MB