  • 1. Data: 2010-09-07 18:09:24
    Temat: szyby, dojazd do klienta?
    Od: "nowe-schody.prv.pl" <n...@o...pl>

    Spotkaliście się z serwisem szyb (naprawa lub wymiana), który jeździ do klienta?
    Jeśli tak, to macie jakieś opinie?
    Jeśli nie, to skorzystalibyście?

    --
    prezydent

    Renowacja schodów www.staircase-renovation.eu/pl/
    Regionalni wykonawcy poszukiwani.

  • 2. Data: 2010-09-07 18:57:14
    Temat: Re: szyby, dojazd do klienta?
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-09-07 18:09, nowe-schody.prv.pl pisze:
    > Spotkaliście się z serwisem szyb (naprawa lub wymiana), który jeździ do
    > klienta?
    > Jeśli tak, to macie jakieś opinie?
    > Jeśli nie, to skorzystalibyście

    tak, wymiana, szyba czolowa do autobusu.
    gosc jechal z nia do mnie ponad 400 km. calosc, z wymiana i dojazdem
    kosztowala mnie 3500 zl, podczas gdy ceny firm w okolicy zaczynaly sie
    od 6000 zl w gore.
    bez zastrzezen co do jakosci, zarowno szyby jak i wymiany.

  • 3. Data: 2010-09-07 19:04:57
    Od: "nowe-schody.prv.pl" <n...@o...pl>

    Użytkownik "mister" <b...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > zl w gore.
    > bez zastrzezen co do jakosci, zarowno szyby jak i wymiany.

    Dzięki za info, ale właściwie byłem ciekaw sytuacji napraw dla szarego
    posiadacza osobowych czterech kółek, któremu zrobił się odprysk lub pęknięcie.
    Wtedy dzwoniłby na ogólnopolski darmowy numer i fachowiec przyjeżdza pod
    dom/garaż w ustalonym czasie, naprawia i kasuje.

  • 4. Data: 2010-09-07 19:12:58
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "nowe-schody.prv.pl" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i65o3l$la3$...@n...onet.pl...
    > Spotkaliście się z serwisem szyb (naprawa lub wymiana), który jeździ do
    > klienta?
    > Jeśli tak, to macie jakieś opinie?
    > Jeśli nie, to skorzystalibyście?

    Komfort.
    Gość przybywa z walizeczką i robi co trzeba.
    I wygoda.

  • 5. Data: 2010-09-07 19:20:53
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]
    > pęknięcie. Wtedy dzwoniłby na ogólnopolski darmowy numer i fachowiec
    > przyjeżdza pod dom/garaż w ustalonym czasie, naprawia i kasuje.

    Załóż firmę to Cię zamówię do wymiany szyby w moim "pługu", bo jest lekko
    pęknięta w narożniku, a nie mam kiedy z tym jechać do firmy.
    Oczywiście pod warunkiem, że będziesz konkurencyjny w stosunku do
    miejscowych firm, z których usług już korzystałem :)
    W sumie masz blisko do Cz-wy :D

  • 6. Data: 2010-09-07 21:43:13
    Od: "Marcin Luty" <m...@s...gmail.com>

> [...]
    grup dyskusyjnych:i65o3l$la3$...@n...onet.pl...
    > Spotkaliście się z serwisem szyb (naprawa lub wymiana), który jeździ do

    Ja sie tylko w reklamie w niemieckiej TV z tym spotkalem. Fajny pomysl i
    pewnie oplacalny gdyby jeszcze z ubezpieczalniami w ramach pakietow na szyby
    wspolpracowali.
    Sam pewnie tez bym skorzystal jesli by wiecej niz 10-15% niz inni nie brali.

    --
    ml

  • 7. Data: 2010-09-07 21:48:31
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-09-07 18:09, nowe-schody.prv.pl pisze:
    > Spotkaliście się z serwisem szyb (naprawa lub wymiana), który jeździ do
> [...]

    Znajomy korzystal. Seat Cordoba '96, przednia szyba rozbita w mak czyms
    ciezkim. 500pln szyba, przyjazd i wymiana (ale to jakis rok temu).
    Zadowolenie MAX :)

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM

  • 8. Data: 2010-09-07 22:33:01
    Od: "BryQ" <b...@N...pl>

    Hej,

    jakieś 3 lata temu wymieniałem przednią szybę w ZX`93.
    Przyjechali, wymienili. Zalecali, że jeżeli u klienta to najlepiej z
    garażem. Do dziś szyba ok.
    Nie pamiętam ceny - ale była porównywalna z innymi ofertami.

    Pozdrawiam
    Michał Bryk

  • 9. Data: 2010-09-08 13:07:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > odprysk lub pęknięcie. Wtedy dzwoniłby na ogólnopolski darmowy
    > numer i fachowiec przyjeżdza pod dom/garaż w ustalonym czasie,

    Mowiac szczerze to nie bardzo widze potrzebe. co za problem
    podjechac autem do goscia :-)

    J.

  • 10. Data: 2010-09-08 13:11:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 8 Sep 2010 13:07:02 +0200, J.F. napisał(a):

    > Mowiac szczerze to nie bardzo widze potrzebe. co za problem
    > podjechac autem do goscia :-)

    W zasadzie jest coraz więcej takich firm z biurem w vanie - odpada płacenie
    czynszu.
    Jutro przyjeżdza do mnie oponiarz z całym przewoźnym serwisem, łącznie z
    wyważarką.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel