  • 1. Data: 2010-09-20 11:06:01
    Temat: [DC] czy ktos z DC sprawdzi mi autko? :-)
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    witam grupę.

    znalazłem interesującą mnie alfe w warszwie,

    i tak sobie myślę, czy niebyło by kogoś na grupie, kto znalazł by chwilę
    czasu, i sprawdził mi to auto zanim przyjadę....
    chodzi mi o oglądnięcie, przejechanie się, itp itd. podstawowe oględziny
    auta.

    gdyby ktoś był chętny [w grę wchodzi dzien dzisiejszy, lub jutro wieczorem -
    w srode ewentualnie chcial bym jechać po auto]
    proszę o kontakt:
    heavy_
    malpa
    op.
    kropka
    pl

    lub tu na grupie - gdyby ta onetowa skrzynka szalała.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2010-09-20 12:01:28
    Temat: Re: [DC] czy ktos z DC sprawdzi mi autko? :-)
    Od: Wangog <W...@g...pl>

    A nie lepiej wydac pare groszy i oddac autko do ASO lub poleconego
    mechanika? Tam tez sie nim przejada, popatrza, podlacza do kompa i
    bedziesz wiedzial wiecej niz tylko po ogledzinach.

    Pozdrawiam
    Wangog

  • 3. Data: 2010-09-20 12:16:53
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Wangog" <W...@g...pl> napisał w wiadomości
    >A nie lepiej wydac pare groszy i oddac autko do ASO lub poleconego
    >mechanika? Tam tez sie nim przejada, popatrza, podlacza do kompa i bedziesz
    >wiedzial wiecej niz tylko po ogledzinach.

    Znajomy sprzedał swój samochód ostatnio i kupcowi posprawdzali wszystko w
    ASO za ok 400 czy 500 PLN, łącznie z ciśnieniem w cylindrach. ASO Ford. Niby
    sporo, ale jednak dużooo taniej niż walka z zamaskowaną padliną.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2010-09-20 12:20:00
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    Wangog <W...@g...pl> napisał(a):

    > A nie lepiej wydac pare groszy i oddac autko do ASO lub poleconego
    > mechanika? Tam tez sie nim przejada, popatrza, podlacza do kompa i
    > bedziesz wiedzial wiecej niz tylko po ogledzinach.

    Mysle ze chodzi o podstawy. A wiec jedziesz z Krakowa do DC z zamiarem oddania
    do ASO. Tylko okazuje sie ze to auto nawet do ASO nie dojedzie, bo np. nie
    dziala skrzynia biegow. I marnujesz dzien urlopu + 200 pln na benzyne.

  • 5. Data: 2010-09-20 12:21:14
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

> [...]
    >mechanika? Tam tez sie nim przejada, popatrza, podlacza do kompa i bedziesz
    >wiedzial wiecej niz tylko po ogledzinach.

    pewnie lepiej, ale tak czy inaczej potrzebuje kogos, kto w wawie by zerknął,
    co i jak - nawet jak by trzeba bylo podjechac na stacje diagnostyczna.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 6. Data: 2010-09-20 13:28:45
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

    W dniu 2010-09-20 11:06, Bartek pisze:
> [...]
    > czasu, i sprawdził mi to auto zanim przyjadę....
    > chodzi mi o oglądnięcie, przejechanie się, itp itd. podstawowe oględziny

    Gdybyś nie znalazł to może:
    http://www.autodoradztwo.pl/?

    Nie moje, nie korzystałem, trafiłem na grupach dyskusyjnych polibudy.

    --
    ererer

  • 7. Data: 2010-09-20 15:48:34
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Bartek nabazgrał:
    > witam grupę.
    > znalazłem interesującą mnie alfe w warszwie,

    Walnij na www.bezwypadkowy.net
    albo
    http://www.bezwypadkowy.net/inne/pomoc-w-sprawdzeniu
    -auta/597-inspekcja-warszawa-i-okolice