  • 1. Data: 2010-09-19 22:19:55
    Temat: Kilka słów po niemiecku (komp pokładowy)
    Od: news-gazeta <n...@n...pl>

    Witam.
    Czy ktos kto zna niemiecki, mógłby przetłumaczyć o co chodzi?
    Gadaczka w samochodzie mówi tak:
    http://w431.wrzuta.pl/audio/2JM8mKaA5w1/plik_audio_0
    6

    p.s. drugą część zdania rozumiem, żeby zajrzeć do instrukcji obsługi.

    Dziękuję

    Pozdrawiam - Darek.

  • 2. Data: 2010-09-19 22:35:33
    Temat: Re: Kilka słów po niemiecku (komp pokładowy)
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    news-gazeta pisze:
> [...]
    6

    > p.s. drugą część zdania rozumiem, żeby zajrzeć do instrukcji obsługi.

    najpierw muzyczka potem ding ahtung potem nie rozumiem....

    ToMasz

  • 3. Data: 2010-09-19 22:41:26
    Od: "Paweł K. Filipowicz" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    6

    > p.s. drugą część zdania rozumiem, żeby zajrzeć do instrukcji obsługi.

    Z komunikatu wynika, że zawiodło zabezpieczenie przed kradzieżą (być może
    chodzi o autoalarm).

    Dosłowne tłumaczenie pierwszej części komunikatu:
    "Uwaga! Zabezpieczenie przed kradzieżą - uruchomienie niemożliwe."

    Pozdrawiam,
    Paweł K. Filipowicz

  • 4. Data: 2010-09-19 22:46:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 22:41:26 +0200, Paweł K. Filipowicz napisał(a):

    > Z komunikatu wynika, że zawiodło zabezpieczenie przed kradzieżą (być może
    > chodzi o autoalarm).

    Raczej immobilizer. Jeżeli to Safranka (nie słuchałem dźwięku) to
    wrzeszczała taki komunikat po zaniku napięcia/odpięciu akumulatora.
    Wtedy trzeba było OIDP zamknąć i otworzyć auto z pilota co rozbrajało immo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-09-19 22:46:41
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 19.09.2010 22:19, news-gazeta pisze:
> [...]
    6
    > p.s. drugą część zdania rozumiem, żeby zajrzeć do instrukcji obsługi.

    Achtung! Diebstahlsicherung - Starten nicht moglich. Bedienugseinleitung
    einsehen.

    Uwaga! Zabezpieczenie antykradzieżowe - uruchomienie nie możliwe (pewnie
    chodzi o to, że nie pojedziesz albo że nie można uruchomić owego
    zabezpieczenia). Patrz instrukcja obsługi, acha.

    S.

  • 6. Data: 2010-09-19 22:59:05
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 19.09.2010 22:46, Stefan Szczygielski pisze:
    > uruchomienie nie możliwe

    Niemożliwe oczywiście razem :P

    S.

  • 7. Data: 2010-09-20 00:17:20
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-09-19 22:46, Stefan Szczygielski pisze:
    6

    > Achtung! Diebstahlsicherung - Starten nicht moglich. Bedienugseinleitung
    > einsehen.

    ...Bedienungsanleitung...

    a poza tym z resztą się zgadzam ;)

    --