  • 1. Data: 2010-09-29 19:44:26
    Temat: DK7 jak / czy omijac Warszawe
    Od: "Grzechu" <msn@msn>

    Zakladajac ze startuje z Plonska w zwykly dzien roboczy ok. 6:00, ktoredy
    jechac zeby najsprawniej dotrzec do Grojca?
    1) DK50 przez Sochaczew?
    2) 719, 720 przez Blonie, Nadarzyn do DK7?

    Ktoredy wracac, zakladajac, ze startuje Grojca ok 0:00:
    Jedna z w/w tras, czy przez Warszawe? Jesli przez Warszawe to jakimi
    glownymi ulicami?

  • 2. Data: 2010-09-29 20:00:33
    Temat: Re: DK7 jak / czy omijac Warszawe
    Od: "Vlad" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Grzechu" <msn@msn> napisał w wiadomości
    > Zakladajac ze startuje z Plonska w zwykly dzien roboczy ok. 6:00, ktoredy
    > jechac zeby najsprawniej dotrzec do Grojca?
    > 1) DK50 przez Sochaczew?
    > 2) 719, 720 przez Blonie, Nadarzyn do DK7?

    Raczej wariant 2. W wariancie 1 wąska droga, pełna tirów i fotoradarów. W tej porze
    Warszawę zdecydowanie ominąć.

    > Ktoredy wracac, zakladajac, ze startuje Grojca ok 0:00:
    > Jedna z w/w tras, czy przez Warszawe? Jesli przez Warszawe to jakimi
    > glownymi ulicami?

    O tej porze to w zasadzie obojętne. Przez Warszawę chyba najkrócej. Jadąc jak znaki
    prowadzą sporo nadrobisz.
    Ja bym proponował jechać Grójecką>Towarową>Okopową>Popiełuszki>Marymoncką do wylotu
    na Łomianki.

  • 3. Data: 2010-09-29 20:13:01
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Vlad wrote:

> [...]
    > Jadąc jak znaki prowadzą sporo nadrobisz. Ja bym proponował jechać
    > Grójecką>Towarową>Okopową>Popiełuszki>Marymoncką do wylotu na

    Albo Grojecka > Bitwy Warszawskiej > Prymasa > Wislostrada.
    Mniej swiatel - na noc wylaczaja glownie na mniejszych skrzyzowaniach
    wiec moze sie okazac, ze ulica pusta a tu trzeba stac na czerwonym).

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 4. Data: 2010-10-05 12:19:58
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-09-29, Rafał Grzelak <n...@d...com> wrote:

    > Albo Grojecka > Bitwy Warszawskiej > Prymasa > Wislostrada.
    > Mniej swiatel - na noc wylaczaja glownie na mniejszych skrzyzowaniach
    > wiec moze sie okazac, ze ulica pusta a tu trzeba stac na czerwonym).

    Jaka noc? Przecież on chce wjechać do Wawy o siódmej rano!

    Krzysiek Kiełczewski

  • 5. Data: 2010-10-05 14:52:11
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Jaka noc? Przecież on chce wjechać do Wawy o siódmej rano!

    Chodzilo o powrot - start z Grojca o polnocy.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl