  • 1. Data: 2010-09-27 21:18:54
    Temat: Re: volvo XC90 demontaż radia
    Od: "Damian / EXCAR group" <w...@e...pl>

    Użytkownik "me-how"
    > Rozwiązanie średnio-siłowe zastosowane, wszystko trzeszczy,
    > użycie większej siły grozi demolką.

    Chwytasz od spodu i mocno do gory.
    Sa takie zapadki wygiete.

  • 2. Data: 2010-09-29 17:59:42
    Temat: volvo XC90 demontaż radia
    Od: me-how <m...@p...fm>

    Witam, wie ktoś może jak wymontować oryginalne radio w XC90?
    Znalazłem że należy odkręcić panel klimatyzacji pod nim,
    odkręcone dwie śruby na spodzie, ale coś go trzyma na górze.
    Rozwiązanie średnio-siłowe zastosowane, wszystko trzeszczy,
    użycie większej siły grozi demolką.

    pozdr
    M.

    --
    [VW1200, bulik z jednym kolem i OSA m52]

  • 3. Data: 2010-09-29 21:45:29
    Od: me-how <m...@p...fm>

    Damian / EXCAR group pisze:

    > Chwytasz od spodu i mocno do gory.
    > Sa takie zapadki wygiete.

    dzwignią do góry? jakbym to chciał otworzyć do góry na zawiasie?

    --
    [VW1200, bulik z jednym kolem i OSA m52]

  • 4. Data: 2010-09-29 22:55:19
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-29 21:45, me-how pisze:

    > dzwignią do góry? jakbym to chciał otworzyć do góry na zawiasie?

    Tylko nie za mocno, bo radio wyjdzie z deską rozdzielczą i szybą :D