  • 1. Data: 2015-10-31 19:11:57
    Temat: DMA ponownie
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nadal Nikt tu nie ma jakiegoś dobrego opisu protokołu DMA?
    interesuje mnie wszystko,
    ale jeśli nie ma to mam takie pytanie, jakie powinny być zależności
    czasowe pomiędzy DMARQ, DMAACK, RD i WR?
    czy może być tak, że najpierw impuls na DMARQ później impuls na DMAACK
    a później impulsy na RD / WR? czy może RD / WR musze być w trakcje
    DMAACK? no i co z tym TC, czy to wejście czy wyjście jak tym sterować?

    no i drugie... STM32 ma podobno obsługę DMA, czy Ktoś widział gdzieś
    dobry opis do tego w tym procku?

  • 2. Data: 2015-11-04 04:50:35
    Temat: Re: DMA ponownie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> wrote in message
    > nadal Nikt tu nie ma jakiegoś dobrego opisu protokołu DMA?
    > interesuje mnie wszystko,

    A możesz zacząć od nakreślenia po co chcesz to DMA użyć?
    Czemu nie możesz dostać się do tej pamięci na piechotę, kodem?

  • 3. Data: 2015-11-04 12:11:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 3 Nov 2015 21:50:35 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > A możesz zacząć od nakreślenia po co chcesz to DMA użyć?
    > Czemu nie możesz dostać się do tej pamięci na piechotę, kodem?

    Dziwne pytanie, skoro pyta znaczy, że klasyczny dostęp z udziałem cpu
    nie wchodzi z jakiś powodów w grę.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2015-11-04 12:22:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Dziwne pytanie, skoro pyta znaczy, że klasyczny dostęp
    > z udziałem cpu nie wchodzi z jakiś powodów w grę.

    Znając kolegę "platformowe głupki" sądzę że się mylisz :-)

  • 5. Data: 2015-11-04 17:33:57
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    M ma łeb na karku,
    zrobiłem układ który wystawia impulsy tak:
    dmarq -> dmaack -> RD/WR
    a teraz widzę, że w notach jest,że dmaack cały czas trwa podczas rd/wr...

    no i się zastanawiam, czy scalaka którym to steruję da radę, czy układ
    do bani?