  • 1. Data: 2013-03-27 08:25:55
    Temat: DR nr 3
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Planuje trasę na odcinku Szczecin - Wojcieszyce (k. Jeleniej Góry). Na
    www.targeo.pl wpisałem dwa adresy, które mnie interesują i zastanawiam się
    nad tym dlaczego pomiędzy Skwierzyną a Świebodzinę Targeo proponuje objazd
    jakimiś bocznymi drogami zamiast lecieć krajową 3. Czy wiecie o jakiś nie
    oznaczonych na Targeo robotach drogowych, utrudnieniach czy jest to poprostu
    widzimisię tego serwisu.
    Pozdrawiam

    mgr inż. Marek Zalewski

    Wydział Gospodarki Przestrzennej

  • 2. Data: 2013-03-27 13:17:57
    Temat: Re: DR nr 3
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 27 Mar 2013 08:25:55 +0100, w
    <51529f00$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>, "mz" <2...@w...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > oznaczonych na Targeo robotach drogowych, utrudnieniach czy jest to poprostu

    Rondo w Skwierzynie (i dojazd do niego) to miejsce tradycyjnych gigantycznych
    zatorów.

    Ja w zeszłym roku jechałem też bocznymi (od zjazdu z S3 w Gorzowie -- do miasta
    w lewo, ja objazdem Gorzowa w prawo i przez wiochy wojewódzkimi do
    Międzyrzecza).

    Wszystko zależy od dnia i jego pory.

    PS. Wyznacz sobie na korkosferze.

  • 3. Data: 2013-03-27 14:32:00
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    ownik napisał w wiadomości grup
    com...

    napisał(-a):

> [...]

    miasta
    w lewo, ja objazdem Gorzowa w prawo i przez wiochy wojewódzkimi do

    Korkosfera pokazuje krajową 3 - w dwóch z trzech propozycji

  • 4. Data: 2013-03-27 15:16:50
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakiś nie oznaczonych na Targeo robotach drogowych, utrudnieniach czy
    > jest to poprostu widzimisię tego serwisu.

    Obywatelu mz, nie idź tą drogą ;)
    Wal przez Niemcy, w prawdzie kilkadziesiąt km dalej ale komfort jazdy
    nieporównywalny a i czasowo lepiej.
    Trust the google.

  • 5. Data: 2013-03-28 09:36:23
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "frank drebin" napisał w wiadomości grup

    Obywatelu mz, nie idź tą drogą ;)
    Wal przez Niemcy, w prawdzie kilkadziesiąt km dalej ale komfort jazdy
    nieporównywalny a i czasowo lepiej.
    Trust the google.

    Odpada.
    Wole nadrobić 50 km (wg Google) i pojechać Polską stroną. Z dziećmi co
    MCDonalds i tym podobne taniej wyjdzie;) A jadąc z całą rodziną - to gdzie
    mam się spieszyć ?

  • 6. Data: 2013-03-28 09:41:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 27 Mar 2013 15:16:50 +0100, w <kiuvhu$hkk$1@mx1.internetia.pl>, "frank
    drebin" <b...@v...pl> napisał(-a):

    > Wal przez Niemcy, w prawdzie kilkadziesiąt km dalej ale komfort jazdy
    > nieporównywalny a i czasowo lepiej.

    Od kiedy jest nowa S3, to przez Niemcy generalnie nie warto.

    PS. Co się dzieje z objazdwem Sulechowa? NE pokazuje jakiś objazd z drugiej
    mańki miasta.

    > Trust the google.

    Google do pokazywania i przewidywania trasy nadaje się najmniej ze wszystkich
    nawigacji,

  • 7. Data: 2013-03-28 10:17:12
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    drebin" <b...@v...pl> napisał(-a):

> [...]

    mańki miasta.

    > Trust the google.

    Google do pokazywania i przewidywania trasy nadaje się najmniej ze

    Między innymi ze względu na dzieci wybrałem jazdę po stromnie Polskiej.
    Trasę wyznaczałem zazwyczaj w Targeo (możliwość zapisania trasy do
    automapy). Google można wykorzystać do obliczenia mniej więcej ilości
    kilometrów.

  • 8. Data: 2013-03-28 11:41:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    Thursday, March 28, 2013, 9:41:35 AM, you wrote:

    [...]

    > Google do pokazywania i przewidywania trasy nadaje się najmniej ze wszystkich
    > nawigacji,

    Nie dałbym się za to oskubać - rok temu pojechałem do Pragi (czeskiej)
    korzystając za granicą tylko z nawigacji Google. Dzięki temu ominąłem
    strasznie zniszczoną E67 na odcinku od granicy do Hradca.
    Nawigacja Google dawała radę też w samej Pradze bez problemów. Więcej
    problemów sprawił mi T-mobile ze swoją polityka roamingu danych i źle
    działającym systemem pakietów za 9PLN.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2013-03-28 12:40:25
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

> [...]
    > drugiej mańki miasta.
    > Google do pokazywania i przewidywania trasy nadaje się najmniej ze

    w ciągu ostatnich kilku lat kilka razy jeździłem ze Szczecina do Czech,
    przez Jakuszyce.
    Pierwszy raz pojechałem przez Polskę i było gówniano. Kolejne razy większość
    trasy robiłem przez Niemcy i było nieporównywalnie lepiej. Dwa lata temu
    dałem się namówić na jazdę przez Polskę i dalej było gówniano.

    Twierdząc, że nie warto oznacza, że jechałeś przez Niemcy i masz porównanie,
    czy tylko teoretyzujesz?

  • 10. Data: 2013-03-28 15:10:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 27 Mar 2013 08:25:55 +0100, mz napisał(a):

    > nad tym dlaczego pomiędzy Skwierzyną a Świebodzinę Targeo proponuje objazd
    > jakimiś bocznymi drogami zamiast lecieć krajową 3.

    Bo usiłuje się domyśleć co to jest Świebodzina

    > mgr inż. Marek Zalewski

    Jestę inżynierę i magistrę?
    --
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna