  • 1. Data: 2009-01-16 10:34:46
    Temat: !!DSL!!
    Od: w...@g...com

    Witam!
    Jest oferta na DSL!!!
    wszystkie prędkości za instalacje 1zł
    przez pierwsze 3 miesiace abonament za 1zł!!!
    pozniej sytuacja przez nastepne 21 miesiecy wyglada nastepujaca:
    1Mbit:119zł
    2Mbit:159zł
    4Mbit:199zł
    8Mbit:229zł
    15Mbit:269zł
    (ceny netto)
    nie jest zle ok
    ta promocja obowiazuje do wejscia nowej promocji kolo lutego - troche
    zakrecone ale to prawda szczesliwy
    mój nr:501652400
    gg:6755929
    P.S. z checią pomogę Państwu w realizacji zamówien:)
    Pozdrawiam i czekam na chetnych!

  • 2. Data: 2009-01-16 11:13:19
    Temat: Re: !!DSL!!
    Od: MarC0 <n...@p...pl>

    w...@g...com pisze:
    > Witam!
    > Jest oferta na DSL!!!
    > wszystkie prędkości za instalacje 1zł

    Poproszę trzy sztuki i zapakować na wynos.

    A i ketchup do tego.

  • 3. Data: 2009-01-16 14:53:29
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    Użytkownik <w...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...
[...]

    do dupy oferta. w tych cenach dla firm dam ci symetryka a co mi tam:).
    a tak pozatym, to spieprzaj dziadu.

  • 4. Data: 2009-01-16 15:17:30
    Od: andzio <a...@w...pl>

    Grzegorz Staniak pisze:

    > A gdzie masz zasięg? :)

    Tak pi razy drzwi:
    http://www.inetgroup.eu/galerie/index.php?sfpg=KmlOR
    VRfZ3JvdXAtbWFwYS5qcGcqMSppbWFnZWZvcm0qKjNjYTdhZWY0Z
    TExMTViZGI0NmNiYzI5NTQyNDdkMDEz

    pozdrawiam;

    --
    Andrezj Banach

  • 5. Data: 2009-01-16 15:20:45
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 16.01.2009, ntx <n...@s...pl> wroted:

> [...]
    > przez pierwsze 3 miesiace abonament za 1zł!!!
    > pozniej sytuacja przez nastepne 21 miesiecy wyglada nastepujaca:

    Jakie są "normalne" ceny na te łącza? Załącznik informuje, że jeśli po
    tych w sumie 24 miesiącach nie zrezygnujesz z przedłużenia umowy, jest
    ona z automatu konwertowana na umowę na czas nieokreślony według stawek
    spoza tej oferty promocyjnej.

    > do dupy oferta. w tych cenach dla firm dam ci symetryka a co mi tam:).

    A gdzie masz zasięg? :)

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing

  • 6. Data: 2009-01-16 15:48:28
    Od: Andrzej Karpinski <k...@j...zechcesz.to.znajdziesz>

    > A gdzie masz zasięg? :)

    Jaki masz szkielet?
    Jakie masz wyjscia na zewnatrz?
    Z kim wymieniasz ruch?
    Czy sa to lacza komercyjne czy darmowe?
    Jakie dajesz SLA?
    Ilu masz uzytkownikow (czyli jak mi zadziala p2p)?
    Jaka mam pewnosc stabilnosci biznesowej (ze nie padniesz)?
    Czy ktos Cie sprawdza i kontroluje (UKE? UOKIK?)?
    Ilu masz pracownikow technicznych (kto usunie awarie i kiedy?)?
    Czy masz jakis BOK, BL, NOC itd?
    Czy radiowka jest w pasmie wolnych czy za nie placisz?
    Jakie parametry zapewnisz na tym radiu (SLA, % loss)?
    Gdzie moge skorzystac z Twojej uslugi?
    ...i jeszcze 20 podobnych pytan

    k.

  • 7. Data: 2009-01-16 18:23:19
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Grzegorz Staniak <g...@w...pl> wrote:

    > Jakie są "normalne" ceny na te łącza? Załącznik informuje, że jeśli po

    Normalne ceny bez promocji nie są konkurencyjne.
    http://www.tp.pl/b/binaries/PL/355427/cennik_iDSL_02
    .08_363957958.pdf

    a.

  • 8. Data: 2009-01-16 18:54:46
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 16.01.2009, Wemif <w...@a...pl> wroted:

    > Normalne ceny bez promocji nie są konkurencyjne.
    > http://www.tp.pl/b/binaries/PL/355427/cennik_iDSL_02
    .08_363957958.pdf

    Ciekawe czy za dwa lata wejdą z kolejną promocją pozwalającą przeskoczyć
    na kolejną "okazję". W sumie dobry sposób na wiązanie ze sobą klientów.

    GS

  • 9. Data: 2009-01-18 20:27:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > (ceny netto)
    > nie jest zle ok
    > ta promocja obowiazuje do wejscia nowej promocji kolo lutego - troche

    tylko czemu to coś ma takie marne UL dla 1Mbit - 128Kb...

  • 10. Data: 2009-01-19 08:07:00
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:

    > tylko czemu to coś ma takie marne UL dla 1Mbit - 128Kb...

    Nie prawda. Dla opcji download 1Mbps jest upload 256kbps.
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_biz/internet/dsl_tp/

    a.