  • 1. Data: 2004-08-18 14:02:09
    Temat: DSL 4000 - Czy juz ktos ma?
    Od: "Pan Staszek" <p...@b...pl>

    Ustawil mi sie moj spidstrim na 4000, transfery mam po 512 KiloBajtów/s (4
    Megabity) czy to normalne i czy tpsa przelacza wszystkich z DSL 1000 na DSL
    4000?

    --
    Onan Barbarzynca

  • 2. Data: 2004-08-18 14:38:35
    Temat: Re: DSL 4000 - Czy juz ktos ma?
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
> [...]
    (4
    > Megabity) czy to normalne i czy tpsa przelacza wszystkich z DSL 1000 na

    Że co proszę? A tak, tak... to normalne.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 880) 229 318

  • 3. Data: 2004-08-18 14:41:58
    Od: "rob_o" <rob_o(wytnij_to)@hot.pl>

    Użytkownik "Pan Staszek" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Megabity) czy to normalne i czy tpsa przelacza wszystkich z DSL 1000 na

    mój znajomy miał neostradę ustawioną na max - 8mbit ale głąb ciągnął za dużo
    i szybko go wyłapali

  • 4. Data: 2004-08-18 18:58:46
    Od: "Kaz_U" <k...@w...pl>

    Użytkownik "rob_o" <rob_o(wytnij_to)@hot.pl> napisał w wiadomości
    > mój znajomy miał neostradę ustawioną na max - 8mbit ale głąb ciągnął za
    dużo
    > i szybko go wyłapali

    I oto przyklad ;) Jak sie chce to mozna(mowa o *szybkich* laczach)...

    Kaz_U

  • 5. Data: 2004-08-20 18:16:00
    Od: tm <m...@i...pl>

    On Wed, 18 Aug 2004 16:02:09 +0200, Pan Staszek wrote:

    > Ustawil mi sie moj spidstrim na 4000, transfery mam po 512 KiloBajtów/s (4
    > Megabity) czy to normalne i czy tpsa przelacza wszystkich z DSL 1000 na DSL
    > 4000?

    Ja bym na twoim miejscu zgłosił reklamację - parametry usługi niezgodne
    ze specyfikacją, więc jest podstawa.

    --
    Tom