  • 1. Data: 2004-08-17 00:44:52
    Temat: jesli komus iDSL skoczy z 1MBIT na 2MBIT
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    jesli komus iDSL skoczy z 1MBIT na 2MBIT

    to niech napisze.

    Slyszy sie plotki, ze juz przelaczyli.
    Pewnie zrobia to zdalnie naraz, ale moze
    beda kolejno powoli - stad prosba.

    PS. i niech napisze tez - skad jest.

  • 2. Data: 2004-08-17 06:37:35
    Temat: Re: jesli komus iDSL skoczy z 1MBIT na 2MBIT
    Od: Adam Jankowski <a...@u...o2.pl.to>

    Kasek wrote:

    > PS. i niech napisze tez - skad jest.

    Na pl.comp.networking jest taki wątek (DSL 2000).

  • 3. Data: 2004-08-17 12:47:52
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On Tue, 17 Aug 2004 08:37:35 +0200, Adam Jankowski
    <a...@u...o2.pl.to> wrote:

    >Na pl.comp.networking jest taki wątek (DSL 2000).

    o dzieki, faktycznie duzo sie tam o tym pisze

  • 4. Data: 2004-08-18 14:16:20
    Od: "Pan Staszek" <p...@b...pl>

    > jesli komus iDSL skoczy z 1MBIT na 2MBIT
    >
    > to niech napisze.
    >
    > Slyszy sie plotki, ze juz przelaczyli.
    > Pewnie zrobia to zdalnie naraz, ale moze
    > beda kolejno powoli - stad prosba.

    MNIE DSL SKOCZYL NA 4MBIT I DZIALA TAK JUZ OD 4 DNI

    --
    Onan Barbarzynca

  • 5. Data: 2004-08-19 00:31:03
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2004 16:16:20 +0200, "Pan Staszek"

    ;)
    ccn147.neoplus.adsl.tpnet.pl
    ten ?