  • 1. Data: 2011-03-24 16:54:44
    Temat: DVB-T Łódź
    Od: "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl>

    Z tego co wiem w Łodzi i okolicach nie są przeprowadzane nawet żadne testy
    odnosnie DVB-T i chciałbym zapytać jakim sposobem mam w swoim TV przypisane
    13 nazw programow stacji cyfrowych, kiedys robiłem skanowanie ale a i tak
    nie znalazlo zadnych programów. Mieszkam w domku okolice Zgierza, antena od
    I skierowana na Zygry i druga na Łódź.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-03-24 18:09:23
    Temat: Re: DVB-T Łódź
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    W I A D Z I U <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    Ze Zgierza do Łaz (Raszyna) pod Warszawą, skąd jest z dużą mocą nadawane DVB-T,
    jest w prostej linii niewiele ponad 100 km.
    Dobra antena UHF wycelowana w tamtą stronę ma szanse umożliwić odbiór.

  • 3. Data: 2011-03-24 18:42:31
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

[...]

    MUX2 - 100kW ,MUX3 - 50kW z Raszyna
    http://przelaczenie.eu/?s=kiedyigdzie&woj=mazowiecki
    e#Raszyn

    Arek.

  • 4. Data: 2011-03-24 19:24:26
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:imft2m$hdd$...@n...onet.pl,
    W I A D Z I U <w...@p...onet.pl> nastukał:
> [...]
    > skanowanie ale a i tak nie znalazlo zadnych programów. Mieszkam w
    > domku okolice Zgierza, antena od I skierowana na Zygry i druga na

    to możliwe, przy jakims tropo odebrałes warszawę, znajomy odebrał muxa w
    berlina w okolicach Poznania.

    --
    VSS