  • 1. Data: 2010-08-12 08:01:27
    Temat: DVB-T Plock
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    dzień dobry, po latach niebycia wpadłem na chwilę, żeby googiel
    zindeksował. ;-)
    DVB-T Płock:
    miało zacząć działać w kwietniu ma zacząć zimą. Informuje jednak, że
    udało mnie się w Płocku, na osiedlu wyszogrodzka, z dachu domku złapać
    *warszawską* telewizje cyfrową. Siedem darmowych kanałów dla wolnych od
    telewizyjnego nałogu i nie chcących za to płacić.
    Odbierają: TVP1; TVP2; TVP Info: TVN, Polsat; TVP4
    antena siakaś do dvb-t - niebieska ;-) jak ktoś będzie ciekaw sprawdze.
    IMO identyczna jest w sklepie nie dla idiotow w promocji po 179 pln.
    Przypominam tylko - antene kierujemy na Warszawe!
    pozdrawiam

    --
    K.M.C.
    Krzysiek Ciesielski

  • 2. Data: 2010-08-12 12:49:52
    Temat: Re: DVB-T Plock
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

> [...]
    > IMO identyczna jest w sklepie nie dla idiotow w promocji po 179 pln.
    > Przypominam tylko - antene kierujemy na Warszawe!

    z Warszawy powinieneś złapać 8 kanałów
    TVP1,TVP2,TVP Info,TVN,Polsat,TV4,PULS i dodatkowo od czasu powodzi do
    dzisiaj nadaje TVN Warszawa

    Arek.

  • 3. Data: 2010-08-12 13:09:10
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    > z Warszawy powinieneś złapać 8 kanałów
    > TVP1,TVP2,TVP Info,TVN,Polsat,TV4,PULS i dodatkowo od czasu powodzi do
    > dzisiaj nadaje TVN Warszawa
    >
    > Arek.

    Dla uscislenia TVN Warszawa jest na innym kanale, tj czestotliwosci.

  • 4. Data: 2010-08-12 13:28:38
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    W dniu 2010-08-12 14:49, Arek. pisze:

    > z Warszawy powinieneś złapać 8 kanałów
    > TVP1,TVP2,TVP Info,TVN,Polsat,TV4,PULS i dodatkowo od czasu powodzi do
    > dzisiaj nadaje TVN Warszawa

    TVN Warszawa nie stwierdziłem ;-) choć pewnie strata niewielka :D

    pozdrawiam

    --
    K.M.C.
    Krzysztof Ciesielski

  • 5. Data: 2010-08-12 16:17:08
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2010 15:28:38 +0200, "K.M.C."
    <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> wrote:

    >TVN Warszawa nie stwierdziłem ;-) choć pewnie strata niewielka :D

    Jest w innym muxie. Na TVN Warszawa masz bezpośrednią transmisję spod
    krzyża :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280