  • 1. Data: 2010-08-12 16:25:31
    Temat: TNK od września ?
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Orientuje sie ktos czy z chwilą komercyjnego uruchomienia TNK od września
    wprowadzą jakieś nowe usługi, programy itd. w TNK , czy cena pozostanie ta
    sama czy sie zmieni ?

  • 2. Data: 2010-08-13 08:32:15
    Temat: Re: TNK od września ?
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 12 Aug 2010 18:25:31 +0200, "Darek"
    <a...@p...gazeta.pl> wrote:

    >Orientuje sie ktos czy z chwilą komercyjnego uruchomienia TNK od września
    >wprowadzą jakieś nowe usługi, programy itd. w TNK , czy cena pozostanie ta
    >sama czy sie zmieni ?

    TNK komercyjnie to juz drugi rok leci !!! Od wrzesnia mieli uruchomic
    PVR w tunerze TNK HD, ktory od wiosny sprzedaja.

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2010-08-13 18:32:53
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-08-12 18:25, Darek pisze:
    > Orientuje sie ktos czy z chwilą komercyjnego uruchomienia TNK od
    > września wprowadzą jakieś nowe usługi, programy itd. w TNK , czy cena
    > pozostanie ta sama czy sie zmieni ?

    TNK to firma wypierdolka, oszukują klientów
    zmieniają regulamin.
    Odradzam jakiekolwiek zainteresowanie ich ofertą.

    Tomy M.

  • 4. Data: 2010-08-13 18:40:02
    Od: z <z...@g...pl>

    Tomy M. pisze:

    > TNK to firma wypierdolka, oszukują klientów
    > zmieniają regulamin.
    > Odradzam jakiekolwiek zainteresowanie ich ofertą.

    Może i tak ale przynajmniej mogę im podziękować kiedy zechcę :-)
    Naczytałem się o tych wszystkich umowach i mam obrzydzenie.
    Dzisiaj właśnie doładowywałem. Która platforma zaoferuje mi odbiór tych
    paru kanałów za 18 zł miesięczni i do tego w tak niezobowiązujący sposób???

  • 5. Data: 2010-08-14 08:25:40
    Od: "zho" <b...@p...com.pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości

    > TNK to firma wypierdolka, oszukują klientów
    > zmieniają regulamin.
    > Odradzam jakiekolwiek zainteresowanie ich ofertą.

    A inne platformy, to swiete sa? Tez zmieniaja co jakis czas regulamin i
    cennik, robia wesole promocje po ktorych, jesli klient nie doczytal tego
    drobnym druczkiem albo ma "pecha" bo cos sie w systemie nie zarejestrowalo
    zostaje z fakturami na ktore niekoniecznie go stac.
    Zatem, wyluzuj, TNK ma podstawowa zalete polegajaca na tym ze jak nie
    zaplacilem przedluzenia to mi zaden Kruk czy inna cholera nie przyjdzie
    windykowac tych pieniedzy. Zostaly mi te programy co powinny i calkiem fajny
    tunerek z dziadowskim pilotem.

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 6. Data: 2010-08-14 10:12:41
    Od: merek <m...@o...pl>

    z pisze:
> [...]

    każdy ma takie prawo. tylko tu z dnia na dzień można zrezygnować.

> [...]
    > paru kanałów za 18 zł miesięczni i do tego w tak niezobowiązujący sposób???

    co ma powiedzieć Ci gość który związał się tv najbardziej oszukujących
    ludzi od lat na umowach, jakim jest c+.
    nie wspomnę, ile audycji było na ten temat.

    Marek

  • 7. Data: 2010-08-14 10:17:59
    Od: merek <m...@o...pl>

    zho pisze:

> [...]
    > zaplacilem przedluzenia to mi zaden Kruk czy inna cholera nie przyjdzie
    > windykowac tych pieniedzy. Zostaly mi te programy co powinny i calkiem

    do tego chciałbym dodać iż ani w polsacie, ani c+ nie można odstąpić
    od podpisanej umowy!

    Marek

  • 8. Data: 2010-08-14 18:14:07
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 14 Aug 2010 12:17:59 +0200, merek <m...@o...pl> wrote:

    >do tego chciałbym dodać iż ani w polsacie, ani c+ nie można odstąpić
    >od podpisanej umowy!

    ostatnio rozmwialem z kolega z UK, i mowil cos w tym stylu, ze majac
    podpisana umowe na komorke/tv/internet i nie daj Boze straciles prace
    i nie mozesz oplacac abonamentow, to w UK jest takie prawo, ze mozesz
    odstapic od umowy bez wiekszych konsekwencji!.

    Czy w PL tez jest planowane moze takie prawo?

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2010-08-14 21:18:21
    Temat: Re: TNK od wrze?nia ?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 14.08.2010 20:14, a...@p...pl pisze:

> [...]
    > odstapic od umowy bez wiekszych konsekwencji!.
    >
    > Czy w PL tez jest planowane moze takie prawo?

    ja o czymś takim nie słyszałem

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 10. Data: 2010-08-15 07:51:18
    Od: crazy <c...@g...pl>

    a...@p...pl pisze:

> [...]
    > odstapic od umowy bez wiekszych konsekwencji!.
    >
    > Czy w PL tez jest planowane moze takie prawo?

    W tej strasznej, oszukującej i krzywdzącej ludzi Cyfrze+ jest taka
    możliwość*.

    * - a przynajmniej była na początku "kryzysu", nie wiem czy obecnie jest
    to możliwe.