  • 1. Data: 2009-05-17 22:41:50
    Temat: DVB-T Poznań problem
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Zauważył ktoś w ostatnich dniach problemy z dvb-t w Poznaniu (wygląda na
    spadek mocy sygnału) czy mi się coś pochrzaniło z anteną naziemną?
    Kanały POT w mpeg-2 chodzą bez zastrzeżeń, ale już kanały TVP w mpeg-4
    więcej się krzaczą niż chodzą.

  • 2. Data: 2009-05-18 06:13:42
    Temat: Re: DVB-T Poznań problem
    Od: " K" <k...@N...gazeta.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

> [...]
    > spadek mocy sygnału) czy mi się coś pochrzaniło z anteną naziemną?
    > Kanały POT w mpeg-2 chodzą bez zastrzeżeń, ale już kanały TVP w mpeg-4

    nie moge potwierdzic, u mnie wszystko bez zarzutu (sroda wlkp.)

  • 3. Data: 2009-05-18 08:14:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " K" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > nie moge potwierdzic, u mnie wszystko bez zarzutu (sroda wlkp.)

    Nie ma ktoś pożyczyć miernika sygnału z anteny?
    Jak jest akceptowalny poziom takowego, a przy jakim już mogą być problemy?

  • 4. Data: 2009-05-18 08:20:25
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik " K" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma ktoś pożyczyć miernika sygnału z anteny?
    > Jak jest akceptowalny poziom takowego, a przy jakim już mogą być problemy?

    http://www.allegro.pl/item598591790_miernik_sygnalu_
    tzu_22_dvb_t_finder.html

    nie masz paska w programie?

    pawell

  • 5. Data: 2009-05-18 08:34:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > http://www.allegro.pl/item598591790_miernik_sygnalu_
    tzu_22_dvb_t_finder.html

    Drogo dla jednorazowego użycia, już taniej wyjdzie wizyta serwisu od anten.

    Podejrzewam awarię anteny (albo tunera), skoro nic się nie zmieniło, pół
    roku chodziło dobrze, a teraz oglądać się nie da.
    Dziwi mnie tylko dlaczego chodzi POT, mpeg-2 ma mniejsze wymagania wobec
    sygnału, czy jak?

    > nie masz paska w programie?

    No właśnie nic co by o tym mówiło nie widzę.

  • 6. Data: 2009-05-18 09:51:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " K" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > nie moge potwierdzic, u mnie wszystko bez zarzutu (sroda wlkp.)

    A mógłbyś zajrzeć wieczorem/w nocy?
    Bo w dzień, np. teraz wszystko działa bez większych problemów.
    Nie bardzo kumam o co może chodzić - w dzień nadają z większą mocą?

  • 7. Data: 2009-05-18 09:54:15
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

> [...]
    > sygnału, czy jak?

    > No właśnie nic co by o tym mówiło nie widzę.

    nie wiem, czy mpeg-2 ma mniejsze wymagania, u mnie nic nie chodzi
    jeszcze, więc nie kupowałem jeszcze przyrządu.
    co do wizyty serwisu, nie wiem jak w twojej się cenią,
    ale chyba nie mnie niż 50 zł.
    Może kabel masz gdzieś uszkodzony, albo wiatr dmuchnął w antene
    i obrócił.

    pawell

  • 8. Data: 2009-05-18 10:02:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > jeszcze, więc nie kupowałem jeszcze przyrządu.
    > co do wizyty serwisu, nie wiem jak w twojej się cenią,

    Może być, ostatnio płaciłem coś ze 30, a przynajmniej będę miał dokładnie
    pomierzony sygnał we wszystkich wariantach.

    > Może kabel masz gdzieś uszkodzony, albo wiatr dmuchnął w antene
    > i obrócił.

    Nie ma szans, nawet ręką nie jestem w stanie jej ruszyć, w ogóle jest mało
    podatna na coś takiego (Telkom Telmor Digit Activia).
    Zresztą reszta programów (analog i POT) nijak się nie zmieniła, tylko to TVP
    z Emitela szwankuje.
    O dziwo - w tej chwili nie.
    Może jednak to oni coś kręcą z antenami, przyszyli do pracy to poprawili?

  • 9. Data: 2009-05-18 10:04:46
    Od: " K" <k...@N...gazeta.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

> [...]
    > Bo w dzień, np. teraz wszystko działa bez większych problemów.
    > Nie bardzo kumam o co może chodzić - w dzień nadają z większą mocą?

    wlaczam tv tylko w godz 6.00-7.00 i po 22.00 wtedy wszystko dziala.
    jedyne co mi przychodzi do glowy: obnizyli moc Twojego sektora.

  • 10. Data: 2009-05-18 10:06:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > wlaczam tv tylko w godz 6.00-7.00 i po 22.00 wtedy wszystko dziala.
    > jedyne co mi przychodzi do glowy: obnizyli moc Twojego sektora.

    Ano właśnie mam takowe podejrzenia.
    Tak się da, że kierunkowo chodzi gorzej?