  • 1. Data: 2011-03-27 13:04:23
    Temat: DVB-T i TX-P50X10
    Od: "Misiek" <M...@T...pl>

    TX-P50X10 -czy można na nim odbierać DVB-T ze Skrzycznego. Mieszkam koło
    Krakowa.
    Co ew. będę potrzebował i jak ustawić ten TV? Są jakieś MUXy i nie wiem czy
    ten TV obsługuje ten sygnał ze Skrzycznego?

  • 2. Data: 2011-03-27 13:10:23
    Temat: Re: DVB-T i TX-P50X10
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-03-27 15:04, Misiek pisze:
> [...]
    > Co ew. będę potrzebował i jak ustawić ten TV? Są jakieś MUXy i nie wiem
    > czy ten TV obsługuje ten sygnał ze Skrzycznego?

    A co na to instrukcja obsługi ?

  • 3. Data: 2011-03-27 16:03:13
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    Misiek <M...@T...pl> napisał(a):

> [...]
    > Co ew. będę potrzebował i jak ustawić ten TV? Są jakieś MUXy i nie wiem czy
    > ten TV obsługuje ten sygnał ze Skrzycznego?

    Zgodnie z parametrami na:

    http://www.okazje.info.pl/okazja/sprzet-rtv/panasoni
    c-tx-
    p50x10.html#specification

    potrafi odbierać w obowiązującym w Polsce standardem MPEG-4 - odbiór będzie
    zależny od terenu, odległości, anten itd.

  • 4. Data: 2011-03-27 16:14:16
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Misiek wrote:

    > TX-P50X10 -czy można na nim odbierać DVB-T ze Skrzycznego.
    > Mieszkam koło Krakowa.
    > Co ew. będę potrzebował i jak ustawić ten TV? Są jakieś MUXy i
    > nie wiem czy ten TV obsługuje ten sygnał ze Skrzycznego?

    telewizor "jest w stanie" odebrać DVB-T w standardzie
    obowiązującym, tj. mpeg4

    to czy będziesz w stanie złapać sygnał ze Skrzycznego
    to zupełnie inna bajka, zależy od części krakowa oraz
    lokalnych uwarunkowań - czyli ukształtowania terenu i
    instalacji antenowej.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 5. Data: 2011-04-05 22:06:48
    Od: "WitekN" <j...@c...barg.cy>

    Użytkownik "Misiek" <M...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    | ten TV obsługuje ten sygnał ze Skrzycznego?

    To zależy czy odbiornik ma tuner DVB-T w standarcie MPEG 2 czy 4. TV z
    literką "E" mają tuner MPEG2, a z literką "Y" MPEG4. Ze Skrzycznego sygnał
    nadawany jest w MPEG4.

  • 6. Data: 2011-04-07 20:22:47
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Apr 2011 00:06:48 +0200, "WitekN" <j...@c...barg.cy>
    wrote:

    >To zależy czy odbiornik ma tuner DVB-T w standarcie MPEG 2 czy 4. TV z
    >literką "E" mają tuner MPEG2, a z literką "Y" MPEG4. Ze Skrzycznego sygnał
    >nadawany jest w MPEG4.

    PaczPan, ja mam z literką E i odbiera MPEG-4.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280