  • 1. Data: 2010-07-01 21:45:46
    Temat: DVB-T na Bałkanach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Czy ktoś się orientuje, czy na Bałkanach, szczególnie na wybrzeżu
    adriatyckim wprowadzono gdzieś już odbiór naziemnej tv cyfrowej?
    Chodzi mi głównie o Bośnię, Czarnogórę, Albanię, ew. południe Chorwacji.

  • 2. Data: 2010-07-03 07:13:20
    Temat: Re: DVB-T na Bałkanach
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Czy ktoś się orientuje, czy na Bałkanach, szczególnie na wybrzeżu
    > adriatyckim wprowadzono gdzieś już odbiór naziemnej tv cyfrowej?
    > Chodzi mi głównie o Bośnię, Czarnogórę, Albanię, ew. południe Chorwacji.

    Ale nie jedziesz na wczasy?

  • 3. Data: 2010-07-03 07:23:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Ale nie jedziesz na wczasy?

    Jadę i zastanawiam się czy tunerek do laptopa wziąć, bo jednak jakieś mecze
    w powietrzu będą, czy zostawić go w domu i je nagrać.

  • 4. Data: 2010-07-03 07:34:55
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jadę i zastanawiam się czy tunerek do laptopa wziąć, bo jednak jakieś
    > mecze w powietrzu będą, czy zostawić go w domu i je nagrać.

    Ehhh, sie nie bedzie z kim przepychać na grupie. ;))
    Ale wczasy jak zostały 4 najważniejsze mecze do końca?

  • 5. Data: 2010-07-03 14:54:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ehhh, sie nie bedzie z kim przepychać na grupie. ;))
    > Ale wczasy jak zostały 4 najważniejsze mecze do końca?

    Zawsze mi te mecze wypadają gdzieś na wczasach, chyba z 5 ostatnich imprez
    tak miałem.
    Od 1996 bodajże, gdzie finał oglądałem w Grecji.

  • 6. Data: 2010-07-06 20:49:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > Zawsze mi te mecze wypadają gdzieś na wczasach, chyba z 5 ostatnich
    > imprez tak miałem.
    > Od 1996 bodajże, gdzie finał oglądałem w Grecji.

    współczuje uzależnienia. FIFA ma dobrych niewolników :)

  • 7. Data: 2010-07-07 07:16:36
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > współczuje uzależnienia. FIFA ma dobrych niewolników :)

    Zawsze to tańsze i zdrowsze, niż fajki, wóda, czy kawa.