  • 1. Data: 2010-07-01 07:00:34
    Temat: TVP1 jak PRL
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

    Hey dawno nie oglądałem wiadomości w jedynce i 2 temu dni zasiadłem przed
    TV.
    Poczułem się trochę jak w PRL-u, ta sama propaganda na jednego gościa ani
    jednego pozytywnego przekazu, a drugi same sukcesy i plusy. Socjotechnika
    i retoryka jak za dawnych lat i myślę, że to nawet te same osoby zajmują
    się realizacją.
    Pomijam preferencje wyborcze, bo zawsze mogło by być odwrotnie ale nie
    myślałem że znowu będę mógł oglądać "Dziennik Telewizyjny".

  • 2. Data: 2010-07-01 07:59:48
    Temat: Re: TVP1 jak PRL
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 01 Jul 2010 09:00:34 +0200, noy <j...@k...mati.com.pl>
    wrote:

> [...]
    >Pomijam preferencje wyborcze, bo zawsze mogło by być odwrotnie ale nie
    >myślałem że znowu będę mógł oglądać "Dziennik Telewizyjny".

    a dlaczego tvp ich zatrudnia, bo maja bogate doswiadczenie i w kazdych
    warunkach sobie poradza. Specjalisci wysokiej klasy. Kazda firma
    powinna zatrudniac wysokiej klasy specjalistow!

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2010-07-01 08:09:50
    Od: z <z...@g...pl>

    noy pisze:
    > Hey dawno nie oglądałem wiadomości w jedynce i 2 temu dni zasiadłem
    > przed TV.
    A widziałeś jak redaktorki z tvn wczoraj usilnie naginali rzeczywistość
    po debacie. Takie czasy. Jedni i drudzy są siebie warci.
    Kurde znowu wybór między dżumą a cholerą. :-(

  • 4. Data: 2010-07-01 08:51:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-07-01 09:00, noy pisze:
> [...]
    > Pomijam preferencje wyborcze, bo zawsze mogło by być odwrotnie ale nie
    > myślałem że znowu będę mógł oglądać "Dziennik Telewizyjny".

    i w tak żenujący sposób zaczęła się ostatnia debata...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2010-07-01 08:52:44
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-07-01 09:59, a...@p...pl pisze:
    > a dlaczego tvp ich zatrudnia, bo maja bogate doswiadczenie i w kazdych
    > warunkach sobie poradza. Specjalisci wysokiej klasy. Kazda firma
    > powinna zatrudniac wysokiej klasy specjalistow!

    co Ty bredzisz?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 6. Data: 2010-07-01 09:20:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A widziałeś jak redaktorki z tvn wczoraj usilnie naginali rzeczywistość po
    > debacie.

    Ja nie widzialem. I badz laskaw nie bredzic o bitych murzynach gdy
    ewidentnie TVPis robi ludziom wode z mozgu. Jesli prezes wygra to bedzie to
    zasluga TVPis w 90%.

  • 7. Data: 2010-07-01 11:58:52
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 1 lipiec (czwartek), gdy o godzinie 11:20 *Ghost* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > Ja nie widzialem. I badz laskaw nie bredzic o bitych murzynach gdy
    > ewidentnie TVPis robi ludziom wode z mozgu. Jesli prezes wygra to bedzie to
    > zasluga TVPis w 90%.

    to samo, ale w drugą stronę robi grupa medialna ITI.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-01 13:57:11

  • 8. Data: 2010-07-01 12:49:28
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "Ghost" <g...@e...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    >Ja nie widzialem. I badz laskaw nie bredzic o bitych murzynach gdy
    >ewidentnie TVPis robi ludziom wode z mozgu. Jesli prezes wygra to bedzie to

    A TVN to co robi? tylko w 2 strone

  • 9. Data: 2010-07-01 13:12:18
    Od: PaPi <...@...3>

    > to samo, ale w drugą stronę robi grupa medialna ITI.

    Nawet jesli, co nie jest prawda, to grupa medialna ITI jest prywatna
    firma, na ktora nie skladaja sie w abonamencie obywatele RP.

  • 10. Data: 2010-07-01 13:45:43
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 1 lipiec (czwartek), gdy o godzinie 15:12 *PaPi* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > Nawet jesli, co nie jest prawda,
    podobnie jak posądzanie TVP o popieranie pis-u.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-01 15:37:05