  • 1. Data: 2010-11-29 18:18:37
    Temat: DVI-I
    Od: "m" <...@o...pl>

    Problem sprzętowy a może programowy?

    Mam w grafice złącze DVI-I, mam monitor z jednym wbudowanym kablem DVI-I.

    Jak podłączam do komputera to monitor automatycznie przełącza się na analog.

    Teraz jak zrobic żeby sygnał był przesyłany cyfrowo ?

    W sterownikach NV wykrywa mi 1 monitor i nie ma możliwości przełączenia
    między analogiem i cyfrą.

    9500GT, WINXP

  • 2. Data: 2010-11-29 19:06:34
    Temat: Re: DVI-I
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    m pisze:
    > Problem sprzętowy a może programowy?
    >
    > Mam w grafice złącze DVI-I, mam monitor z jednym wbudowanym kablem DVI-I.
    >
    > Jak podłączam do komputera to monitor automatycznie przełącza się na
    > analog.

    Czy na 100% monitor obsługuje sygnał cyfrowy? Jaki to model?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2010-11-29 19:12:48
    Od: "m" <...@o...pl>

    > Czy na 100% monitor obsługuje sygnał cyfrowy? Jaki to model?

    TAk, w menu jest opcja przełaczania wejścia ANALOG/DIGITAL i obecnie jest
    wybrany ANALOG.

    to MODEL XEROX 19"

    Jak przełącze na DIGITAL to pokazuje NO SIGNAL.

    Z monitora wychodzi tylko jeden gruby kabel zakończony wtyczką DVI-I

    Większość monitorów ma osobno Dsub i DVI-D a ten ma tak nietypowo.

  • 4. Data: 2010-11-29 19:17:16
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 20:12:48 +0100, m napisał(a):

> [...]
    >
    > Z monitora wychodzi tylko jeden gruby kabel zakończony wtyczką DVI-I
    >
    > Większość monitorów ma osobno Dsub i DVI-D a ten ma tak nietypowo.

    Przełącz na digital i zobacz czy przy starcie komputera widać komunikaty
    BIOS.

  • 5. Data: 2010-11-29 20:55:22
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    m pisze:

    > Jak przełącze na DIGITAL to pokazuje NO SIGNAL.

    A karta graficzna ma 1 czy 2 gniazda DVI? Jeśli 2, może tylko jedno z
    nich dostarcza sygnał cyfrowy?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2010-11-30 14:28:55
    Od: "m" <...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał w
    wiadomości news:id13vp$i5n$1@inews.gazeta.pl...

    > A karta graficzna ma 1 czy 2 gniazda DVI? Jeśli 2, może tylko jedno z nich
    > dostarcza sygnał cyfrowy?

    grafika ma 1xDVI-I i 1xDsub

  • 7. Data: 2010-12-30 10:56:54
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 29.11.2010 19:18, m pisze:
    > Mam w grafice złącze DVI-I, mam monitor z jednym wbudowanym kablem DVI-I.
    > Jak podłączam do komputera to monitor automatycznie przełącza się na analog.

    I działa dobrze na analogu?

    Kabel jest DVI-I czy DVI-D?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |