  • 1. Data: 2010-11-29 12:22:27
    Temat: bad pixele.... gwarancja..
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Witam
    Chce kupić monitor-LCD
    Jak obecnie wyglada sprawa gwaracji na uszkodzone/wadliwe pixele ?
    Kiedyś jak kupowałem kazda firma miała swoje widzimisie odnosnie decyji czy to
    wada czy norma.
    interesują mnie ogolnie popularne na naszym rynku marki.

  • 2. Data: 2010-11-29 12:35:53
    Temat: Re: bad pixele.... gwarancja..
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

> [...]
    > czy to wada czy norma.
    > interesują mnie ogolnie popularne na naszym rynku marki.

    Jest norma na to.
    Producent podaje w jakiej klasie jakości jest matryca, a to determinuje ile
    dopuszalnych jest na niej badpixeli. Szczegóły (ile - na jakim) znajdziesz w
    necie.

    --
    Desoft

  • 3. Data: 2010-11-29 14:25:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.11.2010 13:35, Desoft pisze:
    > Jest norma na to.
    > Producent podaje w jakiej klasie jakości jest matryca, a to determinuje
    > ile dopuszalnych jest na niej badpixeli. Szczegóły (ile - na jakim)
    > znajdziesz w necie.

    Generalnie sprawdza się zasada WYPIWYG ;-> (what you pay is what you
    get) - ale oczywiście wszystko należy dokładnie sprawdzić, bo wysoka
    cena też może być "chwytem marketingowym".

    Ja kupiłem prawie 5 lat temu 19-calowy EIZO. I póki co, odpukać, działa
    pięknie. Ale cena była dość bolesna. Cóż, jak wytrzyma tyle, co
    poprzedni (kineskopowy, też 19 cali Hitachi, 8 lat miałem i jak
    sprzedawałem cały czas był w pełni sprawny i wyraźny).

  • 4. Data: 2010-11-30 10:56:35
    Od: " news.man.poznan.pl" <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-29 13:22, BETON pisze:
> [...]
    > czy to wada czy norma.
    > interesują mnie ogolnie popularne na naszym rynku marki.

    LG i Iiyama daje 30 dni gwarancji na pixele. Poczytaj na ich stronach.
    Zdaje się, że trzeba kupować w autoryzowanych sklepach.

    Pozdrawiam
    Thror