  • 1. Data: 2013-09-08 07:27:49
    Temat: Darmowy przegląd w Feu Vert - warto?
    Od: "Andrzej" <A...@A...pl>

    Czy ktoś z Was skorzystał z darmowego przeglądu
    samochodu w sieci Feu Vert na podstawie kuponu
    z Auto Świat?
    Warto zrobić taki przegląd? Na co zwrócić uwagę?
    Chętnie poznam Wasze uwagi na ten temat.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2013-09-08 14:58:26
    Temat: Re: Darmowy przegląd w Feu Vert - warto?
    Od: "Andrzej" <A...@A...pl>

> [...]
    > z Auto Świat?
    > Warto zrobić taki przegląd? Na co zwrócić uwagę?
    > Chętnie poznam Wasze uwagi na ten temat.

    Nikt nie skorzystał?

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 3. Data: 2013-09-08 18:08:20
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2013-09-08 14:58, Andrzej pisze:
> [...]

    Ku..a "Czy warto zrobić darmowy przegląd?"
    Nie, nie warto, w firmie X dopłacą ci do przeglądu.

    JK

  • 4. Data: 2013-09-08 21:48:51
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <A...@A...pl> napisał w wiadomości

    > Nikt nie skorzystał?

    Ja miesiac temu chcialem zrobic przeglad przedzakupowy w jednym z feu vertow
    w kuj pom.. Gosciu ktory siedzial za biurkiem ola mnie sikiem prostym, nie
    zalezalo mu na niczym - jak tak traktuja klyentow to sie nie dziwie ze musza
    takie akcje promocyjne robic :D powiedzialem, ze jak nie chca zarobic to nie
    i odwrocilem sie na piecie i poszedlem w ch. Przeglad zrobilem u
    przylowiowego "pana zenka" w malym warsztacie - ktory to [pan zenek nie
    warsztat] okazal sie mega sympatycznym gosciem.
    tyle ode mnie nt feu verta ;)

  • 5. Data: 2013-09-09 00:23:09
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > z Auto Świat?
    > Warto zrobić taki przegląd? Na co zwrócić uwagę?
    > Chętnie poznam Wasze uwagi na ten temat.

    Co wchodzi w zakres tego przeglądu?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2013-09-09 22:43:06
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał(a)
    > Użytkownik "Andrzej" <A...@A...pl> napisał w wiadomości

    > Co wchodzi w zakres tego przeglądu?

    Wartość przeprowadzonych napraw *wielokrotnie* przekracza cenę usługi;).

    --
    Tomek

  • 7. Data: 2013-09-10 05:31:58
    Od: "Andrzej" <A...@A...pl>

    > Wartość przeprowadzonych napraw *wielokrotnie* przekracza cenę usługi;).

    Ale chyba nie ma obowiązku wykonania napraw w Feu Vert,
    chociaż nie jestem pewien czy np. wymiana oleju nie odbywa
    się "automatycznie" ?
    Zależy mi żeby otrzymać protokół kontrolny, a potem móc się
    zastanowić co, kiedy i gdzie naprawić.
    Chętnie zapoznałbym się z relacją jak to się odbywa kogoś,
    kto był na takim przeglądzie.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 8. Data: 2013-09-10 23:16:02
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Andrzej <A...@A...pl> napisał(a)

    > Ale chyba nie ma obowiązku wykonania napraw w Feu Vert,

    Żartowałem. Myślałem, że zrozumiale.

    Wyjaśnienie:

    100 * 0 (cena usługi) = 0 (wartość tego, co otrzymasz w zamian)

    PS. Nigdy nie byłem w FeuVert, ani nawet nie wiem co to jest.

    --
    Tomek