  • 1. Data: 2013-09-07 18:14:11
    Temat: jak tanio kpić auto i oddać na złom?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    chcę od kogoś za 1000zł kupić auto(PL), wyjąć potrzebne mi bebechy i
    oddać do legalnego złomu, w którym dostane świstek potwierdzający
    kasacje auta. Co prawda auto ma ubezpieczenie, ale ja nie potrzebuje
    nowych tablic - nie będę nim jeździł. czy to się da jakoś tanio i
    legalnie przeprowadzić?

    ToMasz

  • 2. Data: 2013-09-07 19:42:45
    Temat: Re: jak tanio kpić auto i oddać na złom?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** ToMasz pisze tak:

    > Co prawda auto ma ubezpieczenie, ale ja nie potrzebuje
    > nowych tablic - nie będę nim jeździł.

    czy nie może Ci zostać ono skradzione?

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2013-09-07 20:00:56
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 7 września 2013 18:14:11 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    >
    > kasacje auta. Co prawda auto ma ubezpieczenie, ale ja nie potrzebuje
    >
    > nowych tablic - nie będę nim jeździł. czy to się da jakoś tanio i

    Kupić, wyjżąć, bebechy, zezłomować. Nie musisz przerejestrowywać żeby zezłomować. Po
    zezłomowaniu zwrócić się do ubezpieczyciela żeby oddał kasę za niewykorzystane
    ubezpieczenie.

  • 4. Data: 2013-09-08 10:36:13
    Od: Kazimierz Uromski <i...@z...kom>

    On 07.09.2013 20:00, k...@g...com wrote:

    > Kupić, wyjżąć, bebechy, zezłomować. Nie musisz przerejestrowywać żeby zezłomować.

    Wyrejestrowanie odbywa się wtedy w urzędzie sprzedającego, a by było
    możliwe sprzedający musi wcześniej powiadomić urząd o tejże sprzedaży (a
    często się to pomija).

  • 5. Data: 2013-09-08 11:43:46
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 8 września 2013 10:36:13 UTC+2 użytkownik Kazimierz Uromski
    napisał:

    > Wyrejestrowanie odbywa się wtedy w urzędzie sprzedającego, a by było
    >
    > możliwe sprzedający musi wcześniej powiadomić urząd o tejże sprzedaży (a
    >
    > często się to pomija).

    Dokument od złomaiarzy wysyłasz listem poleconym. Jak sprzedający musi a nie
    powiadomił to jego problem.

  • 6. Data: 2013-09-08 11:48:01
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-09-08 11:43, k...@g...com pisze:

    > Dokument od złomaiarzy wysyłasz listem poleconym. Jak sprzedający musi a nie
    powiadomił to jego problem.

    Przecież żeby tak wyrejestrować to trzeba mieć zaświadczenie
    zezłomowania samochodu. Aby otrzymać dokument zezłomowania samochodu
    należy oddać go w całości inaczej liczą sobie 10zł/kg ubytku.

  • 7. Data: 2013-09-08 12:28:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 08 Sep 2013 11:48:01 +0200, hisjusz napisał(a):

    > Przecież żeby tak wyrejestrować to trzeba mieć zaświadczenie
    > zezłomowania samochodu. Aby otrzymać dokument zezłomowania samochodu
    > należy oddać go w całości inaczej liczą sobie 10zł/kg ubytku.

    _Moga_ naliczyc _do_ 10zl/kg. I to w przypadku gdy brakuje ponad 10%

    Podejrzewam ze bez powodu zezlomujesz ze znacznie mniejsza oplata.

    Za to jest rozporzadzenie co w takim samochodzie ma byc, i tu moze byc
    problem - silnik, skrzynia biegow ...

    J.

  • 8. Data: 2013-09-08 13:04:58
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 8 września 2013 11:48:01 UTC+2 użytkownik hisjusz napisał:

    > Przecież żeby tak wyrejestrować to trzeba mieć zaświadczenie
    >
    > zezłomowania samochodu. Aby otrzymać dokument zezłomowania samochodu
    >
    > należy oddać go w całości inaczej liczą sobie 10zł/kg ubytku.

    To chyba logiczne dla normalnego człowieka że samochody oddaje się na złom na którym
    wydają dokument potrzebny do wyrejestrowania a nie na taki co talibowie przynoszą
    puszki po piwie i dziurawe wiadra emaliowane. Na nie samochodowym złomie samochód też
    kupią. Co mają nie kupić jak z metalu zrobiony. Tylko kwita nie dadzą i potem żeby
    się nie bujać z ubezpieczeniem.

  • 9. Data: 2013-09-08 23:29:37
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-09-07 18:14, ToMasz pisze:
> [...]
    > kasacje auta. Co prawda auto ma ubezpieczenie, ale ja nie potrzebuje
    > nowych tablic - nie będę nim jeździł. czy to się da jakoś tanio i
    Normalnie: resztę tniesz kątówką, zawozisz na złom, zgłaszasz kradzież ;-)

    Maciek