  • 1. Data: 2017-10-04 10:05:16
    Temat: Dashcam
    Od: p...@g...com

    http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polskie
    -drogi/wiadomosci/news-dlatego-warto-miec-w-samochod
    zie-kamere,nId,2447971

    kolejne nagranie na ktorym widac auto ktore staje bokiem po wykonaniu awaryjnego
    hamowania, jak pisza nie mial nawet ABS ale zasadniczo diagnosci musza sie chyba
    bardziej przykladac, niewielka roznica w sile hamowania i kabuum

  • 2. Data: 2017-10-04 12:03:48
    Temat: Re: Dashcam
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2017-10-04 o 10:05, p...@g...com pisze:
> [...]
    hamowania, jak pisza nie mial nawet ABS ale zasadniczo diagnosci musza sie chyba
    bardziej przykladac, niewielka roznica w sile hamowania i kabuum

    Wygląda jak Łada Samara, byłoby dziwne jakby miała ABS. :)
    Ostatnio diagnosta mi mówił, że dopuszczalna różnica w sile hamowania to
    25%, więc nie taka mała. Wcześniej było 30%.
    Są nagrania, na których nowe samochody z ABS-em też wpadają w boczny
    poślizg.

    yabba

  • 3. Data: 2017-10-04 12:51:31
    Od: p...@g...com

    --Są nagrania, na których nowe samochody z ABS-em też wpadają w boczny poślizg.

    na nagraniach ktore widzialem to byly P206, Corsa i Thalia wiec ABS mogl byc ale ESP
    juz niekoniecznie, awaryjne hamowanie auto staje bokiem i podklada sie pod strzal
    albo sciaga je na czolowke

  • 4. Data: 2017-10-04 16:15:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]

    >awaryjnego hamowania, jak pisza nie mial nawet ABS ale zasadniczo
    >diagnosci musza sie chyba bardziej przykladac, niewielka roznica w

    Nigdy mi sie nie chcialo grzebac pod autem i a hamulce zazwyczaj
    jednak w miare dobrze hamowaly.
    A nawet jak mialy roznice, to takich efektow nie bylo.

    Tam jest jakas czarna plama - dziura w jezdni czy cien ?

    Bo jesli tylko cien - dlugo musial trenowac aby tak wyludzic
    odszkodowanie, albo hamulce mial w bardzo zlym stanie, albo bardzo
    zaspal i spanikowal, bo samymi hamulcami to by IMO takiego efektu nie
    uzyskal - musial jeszcze kierownica machac.

    J.

  • 5. Data: 2017-10-05 14:43:44
    Od: p...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=6BoJtJaL7rQ

    kolejna porcja patologii no i ten koles w sceniku jest przykladem ze dashcam z tylu
    tez ma sens :-)