  • 1. Data: 2017-10-04 13:03:39
    Temat: czym słuchać audiobooków
    Od: g...@g...com

    Po promocji Orlenowskiej wpadłem na całego w słuchanie książek :)

    Sprawa wygląda tak: nowy telefon ma za cichy głośnik, i myślę jak poprawić sytuację.
    Użytkuję 2 auta z radiami bez bluetooth z czego jedno wbudowane.
    Audiobuczki mam na telefonie, dostępne przez bluetooth lub gniazdko słuchawkowe.

    Co by tu wymyślić?
    * Użyć starego telefonu jako głośnika BT? Apki takiej nie znalazłem.
    * Głośnik BT, np. http://allegro.pl/jbl-glosnik-bluetooth-tuba-radio-f
    m-sd-led-mp3-i6939259715.html
    * Wymienić radio (obydwa? Hmm) np.
    http://allegro.pl/radio-samochodowe-bluetooth-mp3-us
    b-sd-iso-4x75w-i6949150924.html
    * Zestaw BT http://allegro.pl/samochodowy-zestaw-glosnomowiacy-i
    smart-bluetooth-i6949861267.html (przy okazji obsługa rozmów)
    * Jakieś pomysły jeszcze?

    /K

  • 2. Data: 2017-10-04 13:06:17
    Temat: Re: czym słuchać audiobooków
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-10-04 o 13:03, g...@g...com pisze:
> [...]
    > * Zestaw BT http://allegro.pl/samochodowy-zestaw-glosnomowiacy-i
    smart-bluetooth-i6949861267.html (przy okazji obsługa rozmów)

    transmitter FM podłączany do wyjścia słuchawkowego telefonu.

    a.

  • 3. Data: 2017-10-04 13:12:27
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 04.10.2017 g...@g...com <g...@g...com> napisał/a:

    > * Jakieś pomysły jeszcze?

    - Jeśli stare radio, to adapter-kaseta z wtykiem jack.
    - Słuchawka BT.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 4. Data: 2017-10-04 13:34:45
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > * Zestaw BT http://allegro.pl/samochodowy-zestaw-glosnomowiacy-i
    smart-bluetooth-i6949861267.html (przy okazji obsługa rozmów)

    Zmiana auta na takie, co ma radio z BT.

  • 5. Data: 2017-10-04 15:09:01
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik <g...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    sprawdzić czy radio nie ma wejścia aux- wtedy tylko dorobić/dokupić kabelek
    podłączany do radia i gniazda słuchawkowego

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2017-10-04 15:15:30
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > * Zestaw BT http://allegro.pl/samochodowy-zestaw-glosnomowiacy-i
    smart-bluetooth-i6949861267.html (przy okazji obsługa rozmów)

    Przegrać audiobooki na płyty CD-audio. Mogą być CD-RW, żeby nie
    przysparzać niepotrzebnie nadmiaru plastiku na planecie.

  • 7. Data: 2017-10-04 15:38:50
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > * Jakieś pomysły jeszcze?

    http://allegro.pl/sluchawki-bezprzewodowe-tracer-sho
    ckwave-i5084916454.html

    Mam gabarytowo podobne słuchawki chyab tracer i dobrze się spisują. Plus
    jest taki że dalej słyszysz otoczenie (sygnały itd) oraz jak wyłączysz
    silnik i idziesz to dalej słuchasz książki:)

  • 8. Data: 2017-10-04 15:52:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik garus.krzysztof napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >słuchawkowe.

    >Co by tu wymyślić?
    >* Użyć starego telefonu jako głośnika BT? Apki takiej nie znalazłem.

    Funkcja chyba nieprzewidziana ... co nie znaczy, ze sie nie pojawi.

    >* Głośnik BT, np.
    >http://allegro.pl/jbl-glosnik-bluetooth-tuba-radio-
    fm-sd-led-mp3-i6939259715.html

    Drobny klopot z zasilaniem - trzeba to jakos podlaczyc.

    >* Wymienić radio (obydwa? Hmm) np.
    >http://allegro.pl/radio-samochodowe-bluetooth-mp3-u
    sb-sd-iso-4x75w-i6949150924.html

    Rozsadnie ... ale moze niekoniecznie

    >* Zestaw BT
    >http://allegro.pl/samochodowy-zestaw-glosnomowiacy-
    ismart-bluetooth-i6949861267.html
    >(przy okazji obsługa rozmów)

    Na pewno sie cos tego typu przyda.

    Tylko uwaga - Androidy lubia odtwarzac na urzadzenie Bluetooth z
    profilem A2DP.
    A tu nic nie napisali.
    Na te przypadlosc co prawda sa apki :-)

    >* Jakieś pomysły jeszcze?

    -zwykla sluchawka BT ... ktora i tak potrzebna na rozmowy. Tylko
    uwaga - niektore sa ciche :-(
    No i warto taka z profilem A2DP.

    -zwykly zestaw sluchawkowy na kabelku,
    -radio nie ma wejscia "liniowego" ? Moze kabelek
    -sa tez "odbiorniki BT" z kabelkiem do takiego wejscia, jesli nie
    lubisz kabli do telefonu

    -"FM transmitter" do telefonu.

    -i np takie cos
    http://allegro.pl/transmiter-fm-zestaw-glosnomowiacy
    -bluetooth-2xusb-i6735790257.html

    -zobaczyc czy sie nie da sciagnac tych audiobookow na karte ... i
    dowolny odtwarzacz.

    Tylko uwaga - tak sie kiedys zasluchalem, ze przegapilem ostrzezenie o
    FR :-)

    J.

  • 9. Data: 2017-10-04 17:32:28
    Od: Marek <m...@g...pl>

    sprobuj poprostu w sluchawkach. Ja uzywam nausznych i bardzo sobie chwale.
    Sluchanie poprzez BT i Transmittera przerabialem, jakos w sluchawkach
    najlepiej mi pasuje.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 10. Data: 2017-10-04 19:19:57
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 04.10.2017 o 13:03, g...@g...com pisze:

    > Co by tu wymyślić?

    > * Jakieś pomysły jeszcze?
    Ja sobie poradziłem w ten sposób, że w radiu przylutowałem przewód
    słuchawkowy z wtyczką mini jack stereo na wejście wzmacniacza (poprzez
    dodatkowe kondensatory). Koniec przewodu z wtyczką wyprowadziłem przez
    schowek.
    Wtyczkę wkładam do telefonu i już mi gra. Potencjometr regulacji
    głośności w radiu w tym przypadku nie reguluje tego dodatkowego
    "wejścia" i trzeba korzystać z regulacji na komórce. Z kolei radio "nie
    wie", że ma sygnał z zewnątrz i odtwarza to, co jest nastawione, więc
    trzeba potencjometrem ściszyć do zera.
    Do tej zabawy trzeba wyjąć radio i mieć mniej więcej pojęcie, gdzie
    szukać wejścia wzmacniacza, albo mieć schemat.
    Mam tak zrobione w dwóch autach (syna i moje) i obaj sobie to chwalimy.
    Takie dodatkowe "wejście" fajnie się sprawdza jako zestaw głośnomówiący
    do telefonu, z tym, że mikrofon jest ten, co w telefonie, więc jak
    telefon jest daleko, to nie za bardzo.
    Sam kabel z wtyczką warto użyć ekranowany, bo ja w jednym aucie
    poskąpiłem i założyłem najtańszy bez ekranu i lekko słychać zakłócenia z
    alternatora i z wtrysków.
    Jacek