  • 1. Data: 2010-01-01 21:08:06
    Temat: Dekoder FullHD a tv HDReady
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam tv HDReady i dekoder CP FullHD.
    Czy trzeba zmieniać rozdzielczość na 720 w dekoderze, czy można pozostawić
    1080i?
    Czy coś zmieni ustawienie na 720?

    --
    Piotrek

  • 2. Data: 2010-01-01 21:58:07
    Temat: Re: Dekoder FullHD a tv HDReady
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piter S." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > mam tv HDReady i dekoder CP FullHD.
    > Czy trzeba zmieniać rozdzielczość na 720 w dekoderze, czy można pozostawić
    > 1080i?

    1080 i to nie jest FullHD.

    FullHD to 1080p.

    > Czy coś zmieni ustawienie na 720?

    A jaka jest rozdzielczość matrycy w TV?
    Jeśli inna niż 1280*720, to zważywszy na fakt, iż polskie platformy nadają w
    1080i, ustawieniem na 720p nic raczej nie polepszysz, a możesz pogorszyć z
    racji podwójnej konwersji.

  • 3. Data: 2010-01-01 22:41:31
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    > 1080 i to nie jest FullHD.
    >
    > FullHD to 1080p.

    Piter, nie przejmuj się kolegą - on po prostu za wszelką cenę stara się
    wprowadzić swoje teorie w życie...

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 4. Data: 2010-01-02 01:09:30
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2010-01-01 22:08, Piter S. pisze:
    > Witam,
    > mam tv HDReady i dekoder CP FullHD.
    > Czy trzeba zmieniać rozdzielczość na 720 w dekoderze, czy można
    > pozostawić 1080i?
    > Czy coś zmieni ustawienie na 720?

    Telewizor służy do oglądania więc ustawiamy tak żeby było lepiej widać.
    jak nie widać różnicy to nie ma co teoretyzować.

  • 5. Data: 2010-01-02 14:59:54
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.01.2010 23:41, Wiewior pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hhlr5n$ru9$1@news.onet.pl...

    > Piter, nie przejmuj się kolegą - on po prostu za wszelką cenę stara się
    > wprowadzić swoje teorie w życie...

    ale tu ma racje.
    lepiej wyglada to na 720

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 6. Data: 2010-01-02 18:17:02
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    > ale tu ma racje.

    Tu, tzn. gdzie?
    FullHD nie oznacza 1080p. I koniec.

  • 7. Data: 2010-01-02 19:20:37
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    ?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Full_HD

  • 8. Data: 2010-01-02 19:31:50
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    > ?
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Full_HD

    Tiaa - jak juz się podpierasz wikipedią, to chociaż angielską. W polskiej
    terminologia A/V jest fatalnie opisana.
    Full HD oznacza, że jest 1080 linii obrazu - a dopisywanie całej reszty to
    radosna "tfurczość" specjalistów z Koziej Wólki.

  • 9. Data: 2010-01-02 19:41:21
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 02.01.2010 20:31, Wiewior pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Tiaa - jak juz się podpierasz wikipedią, to chociaż angielską. W
    > polskiej terminologia A/V jest fatalnie opisana.
    > Full HD oznacza, że jest 1080 linii obrazu

    ale (i) to półograzy o ile dobrze pamiętam

    - a dopisywanie całej reszty
    > to radosna "tfurczość" specjalistów z Koziej Wólki.

    tak? to podaj specyfikacje, który standard tv przewiduje nadawanie
    fullhd.
    wiki to tylko przykład.

  • 10. Data: 2010-01-02 19:47:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ?
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Full_HD

    Nie masz szans, imć Wewiór sam tworzył standardy, więc wie najlepiej,
    zawsze, wszędzie i wszystko.
    Szkoda klawiatury.