  • 1. Data: 2009-12-30 16:55:27
    Temat: Multiroom Cyfry a Philips 3010
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    Posiadam działający Philips DSB3010.
    Chcialbym podpisac nową umowe z C+ i dostac nowy dekoder HD.
    Czy zamawiajc usluge multiroom da sie wykorzystac jako drugi dekoder
    ten zabytkowy 3010 ?
    PK

  • 2. Data: 2009-12-30 21:09:51
    Temat: Re: Multiroom Cyfry a Philips 3010
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

    Użytkownik "PK" <p...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chcialbym podpisac nową umowe z C+ i dostac nowy dekoder HD.
    > Czy zamawiajc usluge multiroom da sie wykorzystac jako drugi dekoder

    I naprawdę będziesz co 6 godzin ciekał z jedną karta do drugiej?
    Pomyśl jak bardzo będzie Cię to nudziło po 2 miesiącach.

    pozdrawiam

    Maciek

  • 3. Data: 2009-12-31 07:20:28
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    Masz racje latanie z kartą po domu wydaje się zajeciem wkurzajacym.

    Przy okazji zapytam.
    Jak oddam karte abonencka to ten 3010 idzie na wysypisko czy
    da sie na tym w jakis cudowny sposob odbierac kanaly FTA?

    Chcialbym miec N z multiroomem ;) Niestety w salonach ERY jeszcze tego nie
    maja.
    Na forum C+ juz chodza pogloski, ze operator robi jakies czary mary zeby w
    najblizszym czasie zablokowac dzialanie nielegalnych spliterow.

  • 4. Data: 2009-12-31 08:31:35
    Od: "zho" <b...@p...com>

> [...]
    > Jak oddam karte abonencka to ten 3010 idzie na wysypisko czy
    > da sie na tym w jakis cudowny sposob odbierac kanaly FTA?

    Da sie ale nie wiem czy legalnym jest instalowanie alternatywnego
    oprogramowania.

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 5. Data: 2009-12-31 09:09:14
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Da sie ale nie wiem czy legalnym jest instalowanie alternatywnego
    > oprogramowania.

    A na czym miałaby polegać nielegalność?

  • 6. Data: 2009-12-31 09:18:31
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    > Da sie ale nie wiem czy legalnym jest instalowanie alternatywnego
    > oprogramowania.
    Urzadzenie stanowi moją własność po rozwiązaniu umowy, tak jest w umowie.
    Gdzie szukać "Jak TO sie robi"?

  • 7. Data: 2009-12-31 09:25:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PK" <p...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Masz racje latanie z kartą po domu wydaje się zajeciem wkurzajacym.

    Nie należy tego procesu demonizować.
    Przez ponad miesiąc latać z kartą córka musiała z 5 razy, nie więcej.
    Wszystko zależy od tego ile się ogląda na DRUGIM tv.

    A jakoś się zabezpieczyć musieli.

  • 8. Data: 2009-12-31 11:33:10
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 31.12.2009 08:20, PK pisze:
> [...]
    > Na forum C+ juz chodza pogloski, ze operator robi jakies czary mary zeby
    > w najblizszym czasie zablokowac dzialanie nielegalnych spliterow.

    a to jest możliwe i też to słyszałem.
    ostatni zmienili soft w kartach i były problemy

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 9. Data: 2009-12-31 11:35:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 31.12.2009 10:25, Cavallino pisze:
> [...]
    > Przez ponad miesiąc latać z kartą córka musiała z 5 razy, nie więcej.
    > Wszystko zależy od tego ile się ogląda na DRUGIM tv.

    dka mnie to dyskwalikwikacja wypuszczać takie badziewie.
    jak mam oglądać kilka razy w miesiącu drugi tv to przenoszę
    karte albo likwiduje

  • 10. Data: 2009-12-31 11:45:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > jak mam oglądać kilka razy w miesiącu drugi tv

    Nikt nie mówi o oglądaniu kilka razy w miesiącu.
    Jedno zbliżenie karty wystarcza na jakieś 6 h, więc te 5 wystarczyło gdzieś
    na 30.
    To daje godzinę dziennie.
    Jeśli dzieciak oglądałby więcej, to by znaczyło że mam problem.