  • 1. Data: 2010-09-14 11:28:44
    Temat: Dekodery z nagrywarką - funkcje
    Od: MM <k...@g...pl>

    Posiadam dekoder hd z nagrywarką w UPC (Cisco), jak dla mnie jest on
    bardzo ubogi.
    Mam starą nagrywarkę z dyskiem i ma dużo więcej opcji, min przewijanie -
    przeskakiwanie o określony czas do przodu/tyłu, w cisco tylko przewijanie
    przód/tył.

    Czy wszystkie nagrywarki od operatorów kablowych/sat mają tak ubogi w
    funkcję sprzęt?

    Jedyny + to że mogę sobie nagrać obraz w jakości HD lub inny kanał którego
    nie mam na analogu :(

  • 2. Data: 2010-09-14 12:09:04
    Temat: Re: Dekodery z nagrywarką - funkcje
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-14 13:28, MM pisze:

    > Czy wszystkie nagrywarki od operatorów kablowych/sat mają tak ubogi w
    > funkcję sprzęt?

    nie

  • 3. Data: 2010-09-17 08:33:12
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 14-09-2010 o 14:09:04 boxfish <c...@g...pl> napisał(a):

    > nie

    A który operator / dekoder jest "bogaty" w funkcje?