  • 1. Data: 2009-02-18 08:11:02
    Temat: Delphi i kontrolki dbaware
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Chodzi mi o sens odzwierciedlenia struktury bazy poprzez kontrolki
    umieszczane na formatkach czy datamodułach w obecnych środowiskach
    wielowątkowych. Czy odzwierciedlenie struktury bazy za pomocą struktur klas
    nie byłoby lepszym rozwiązaniem?

  • 2. Data: 2009-02-18 13:33:42
    Temat: Re: Delphi i kontrolki dbaware
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 18 Lut, 09:11, "gosmo" <t...@m...pl> wrote:
> [...]
    > umieszczane na formatkach czy datamodułach w obecnych środowiskach
    > wielowątkowych. Czy odzwierciedlenie struktury bazy za pomocą struktur klas

    Pytanie trochę bez sensu.
    Komponenty dataset, pierwsze co robią to tworzą strukture klas
    odzwierciedlającą bazę danych.

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2009-02-18 14:01:36
    Od: wloochacz <n...@n...dgbit.pl>

    ZbyszekZ pisze:

    > Pytanie trochę bez sensu.
    > Komponenty dataset, pierwsze co robią to tworzą strukture klas
    > odzwierciedlającą bazę danych.
    A poza tym to dyskusja toczy się nie na tej grupie...

    --
    wloochacz

  • 4. Data: 2009-02-18 14:03:58
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    > Pytanie trochę bez sensu.
    > Komponenty dataset, pierwsze co robią to tworzą strukture klas
    > odzwierciedlającą bazę danych.

    Klas nie tworzy, co najwyżej rozwija klasę TForm lub TDataModule o obiekty
    zdefiniowanych z góry klas.

  • 5. Data: 2009-02-18 14:58:52
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@n...home.pl>

    gosmo pisze:
> [...]
    > umieszczane na formatkach czy datamodułach w obecnych środowiskach
    > wielowątkowych. Czy odzwierciedlenie struktury bazy za pomocą struktur klas

    Szukasz postronnych argumentów dla dyskusji na plcd?

    Pozatym tak naprawde o co pytasz? Czy lepsze jest podejscie tradycyjne
    czy ORM?

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    --
    SoftSYSTEM
    www.soft-system.pl

  • 6. Data: 2009-02-18 19:36:51
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Feb 18, 3:03 pm, "gosmo" <t...@m...pl> wrote:
> [...]
    v15g2000yqn.googlegroups.com...

    > Klas nie tworzy, co najwyżej rozwija klasę TForm lub TDataModule o obiekty

    Tak to już jest obiektowość Delphi, bardzo wygodna, i ile nie próbuję
    się stosować nawyków z C++ czy Javy.

    --
    ZZ@private

  • 7. Data: 2009-02-20 08:36:08
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@n...home.pl> napisał w
    wiadomości news:499c222d$1@news.home.net.pl...
    > Szukasz postronnych argumentów dla dyskusji na plcd?
    > Pozatym tak naprawde o co pytasz? Czy lepsze jest podejscie tradycyjne czy
    > ORM?

    Oczywiście