  • 1. Data: 2009-02-23 21:50:41
    Temat: Delphi pomoc
    Od: PawelJ <p...@s...pl>

    Witam,
    Studentem informatyki nie bylem i nie jestem. Ale kiedys pisalem troche
    mniejszych i wiekszych programow. Teraz mam jakas tam koncepcje programu
    (gierki typ 4x), ktora chce przetestowac. Calkiem prywatnie. Piszac
    jakis tam sobie porogram. Ale umiejetnosci do graficznego przedstwienia
    swiata jakby nie te. Poszukuje kogos, kto stworzylby modulik do
    wyswietlania na ekranie mapy ( i to z maksymalna iloscia objasnien). W
    Delphi. Ewentualnie odplatnie. Zadanie nie jest szczegolnie duze choc na
    pewno nie na jeden wieczor.
    Prosze o pomoc.
    PJ
    pawelprogram"MAPS"@poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2009-02-23 22:47:18
    Temat: Re: Delphi pomoc
    Od: A.L. <a...@z...com>

    On Mon, 23 Feb 2009 22:50:41 +0100, PawelJ <p...@s...pl> wrote:

> [...]
    >swiata jakby nie te. Poszukuje kogos, kto stworzylby modulik do
    >wyswietlania na ekranie mapy ( i to z maksymalna iloscia objasnien). W

    Od Delphi jest grupa pl.comp.lang.pascal

    A.L.

  • 3. Data: 2009-02-24 07:10:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    A.L. pisze:

    > Od Delphi jest grupa pl.comp.lang.pascal

    Jest też pl.comp.lang.delphi

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 4. Data: 2009-02-24 16:52:55
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@x...pl>

    Tomasz Kaczanowski pisze:
> [...]

    Kurcze, odpisuje tutaj, bo tego .... A.L. na szczescie juz sam serwer
    news wycina.
    Tylko patrzac na to co napisal, to na kazdy post tutaj mozna tak
    odpisywac i olewac piszacych.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 5. Data: 2009-02-24 17:08:59
    Od: A.L. <a...@z...com>

    On Tue, 24 Feb 2009 17:52:55 +0100, Przemyslaw Osmanski

> [...]
    >news wycina.
    >Tylko patrzac na to co napisal, to na kazdy post tutaj mozna tak

    Myslacy inaczej?... Delphi to smietnik historii, i owym smietnikiem
    zajmuja sie tylko jego entuzjasci. Produkuja sie on na
    pl.comp.lang.pascal i pl.comp.lang.delphi, i TAM trzeba sie pytac o
    pomoc.

    Dziwne ze "specjalisci od programwoania" tego nei wiedza.

    A.L.

  • 6. Data: 2009-02-24 17:09:15
    Od: A.L. <a...@z...com>

    Zapomnialem...

    A.L.

  • 7. Data: 2009-02-24 21:33:04
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    A.L. pisze:
> [...]
    > zajmuja sie tylko jego entuzjasci. Produkuja sie on na
    > pl.comp.lang.pascal i pl.comp.lang.delphi, i TAM trzeba sie pytac o
    Taa, a w takim mieście jak Poznań w takiej firmie jak Comarch (mała to
    ona nie jest) jak zapytałem o praktyki to usłyszałem, że "C++ to we
    Wrocławiu, nasz oddział zajmuje się Delphi" - entuzjaści? ;)

    Michoo

  • 8. Data: 2009-02-24 21:46:31
    Od: A.L. <a...@z...com>

    On Tue, 24 Feb 2009 22:33:04 +0100, Michoo <m...@v...pl> wrote:

    >Taa, a w takim mieście jak Poznań w takiej firmie jak Comarch (mała to
    >ona nie jest) jak zapytałem o praktyki to usłyszałem, że "C++ to we
    >Wrocławiu, nasz oddział zajmuje się Delphi" - entuzjaści? ;)

    Jezeli maja juz soft w Delphi, to prawdopodobnie nie widza
    potzreby/mozliwosci przepisywania na cokolwiek.

    Natomiast zeby robic NOWY projekt w Delphi, to tzreba miec nei w
    porzadku... Chyba ze ktos jest hobbysta i mu wszystko jedno

    A.L.

    P.S. Ja czasem uzywam Turbo Pascala 3.02. Jako kalkulatora.

  • 9. Data: 2009-02-24 21:52:43
    Od: Wojciech Mula <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    Michoo wrote:
    > Taa, a w takim mieście jak Poznań w takiej firmie jak Comarch (mała to
    > ona nie jest) jak zapytałem o praktyki to usłyszałem, że "C++ to we
    > Wrocławiu, nasz oddział zajmuje się Delphi" - entuzjaści? ;)

    Jeśli mają już kupę działającego kodu w Delphi, to musieliby upaść
    na głowę, żeby to bez potrzeby przenosić na inny język.

    w.

  • 10. Data: 2009-02-24 22:25:19
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@x...pl>

    Michoo pisze:
> [...]

    Naprawde się ciesze, że na home.pl ktos poszedł po rozum do głowy i
    wycina posty tego barana... Koles widzial Delphi moze w wersji 1 i mysli
    ze dalej to jest to samo. Teoretyk w choinke sie znalazl...

    Smietnikowe firmy to chociażby Comarch, Assecco (dział SoftLab) no
    patrzcie. Trzeba by im polecic fachowca A.L. zeby ich wyprowadzil z
    bledu ze robia zle inwestujac i rozwijajac oprogramowanie przy pomocy
    narzędzi Embarcadero... I kij im w oko, ze to jedna z nawiekszych firm
    oferujacych oprogramowanie wspomagajace prace DB...
    Nieomylnosc A.L. jest przeciez dogmatem... :/

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    --
    www.soft-system.pl