  • 1. Data: 2009-04-23 12:54:40
    Temat: Detaliczny zakup układów Maxim Dallas
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    Witam,

    Troche pogooglałem ale odpowiedzi nie widze
    DS2405 owszem idzie kupić w AVT, TME i może jeszcze gdzie indziej z
    czujnikami i też nie jest źle, ale już zakup DS2413 aktualnego preferowanego
    zamiennika za DS2405 w Polsce nie wiem czy jest możliwy.
    Troszkę mi zeszło pisanie tego zapytanka - raptem od rana do południa:) i
    widzę że zdążyło się pojawić zapytanie o jakiegoś MAXA, było nie było to
    aktualnie jeden producent ale jakoś nikt nie chce się pochwalić kto tym
    handluje.
    Na stronie Maxima jako dystrybutor w Polsce widnieje W.G. Electronics sp. z.
    o. o. Ktoś podpowie jak u nich jest z zamówieniami detalicznymi ? Bawią się
    wogóle w coś takiego ?

    Pozdrawiam Gejzero.

  • 2. Data: 2009-04-23 13:13:12
    Temat: Re: Detaliczny zakup układów Maxim Dallas
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Gejzero schrieb:
> [...]
    > Na stronie Maxima jako dystrybutor w Polsce widnieje W.G. Electronics
    > sp. z. o. o. Ktoś podpowie jak u nich jest z zamówieniami detalicznymi ?

    a dlaczego nie bezpośrednio u producenta?

    Waldek

  • 3. Data: 2009-04-23 13:42:05
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:75b7l6F16qepvU2@mid.uni-berlin.de...

    > a dlaczego nie bezpośrednio u producenta?

    W sumie było by najsensowniej, ale jakoś mam lekkie obawy co do kosztów
    przesyłki.
    Przyznam się że nie sprawdzałem. Może ktoś wie z jakimi to się wiąże
    kosztami ?