  • 1. Data: 2010-07-12 00:32:00
    Temat: Diesel na LPG ?
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Czy da się przerobić diesla na LPG,
    tak żeby to działało ?

    jaką to ma wtedy moc ?

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-07-12 01:50:26
    Temat: Re: Diesel na LPG ?
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 12 Lip, 00:32, " Michał" <m...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy da się przerobić diesla na LPG,
    > tak żeby to działało ?
    >
    > jaką to ma wtedy moc ?
    >
    > pozdrawiam!
    >
    > --

    walnij się w łeb może oprzytomniejesz. Spróbuj przerobic na wodę

  • 3. Data: 2010-07-12 02:03:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    Michał wrote:

    > Czy da się przerobić diesla na LPG, tak żeby to działało ?

    Da się, ale musisz wymieszać gaz w proporcjach 1:3 z moczem.

    > jaką to ma wtedy moc ?

    Piorunującą!

  • 4. Data: 2010-07-12 06:52:51
    Od: "sop3k" <s...@o...pl>

    > Witam,
    >
    > Czy da się przerobić diesla na LPG,
    > tak żeby to działało ?
    >
    > jaką to ma wtedy moc ?

    Nie wiem czy LPG i jak to działa, ale może Cie to zainteresuje
    http://www.elcamp.pl/

    Na pierwszej stronie:
    "Wspólny projekt firm Goldschmitt i HYMER - Hymer Car ulepszony przez firmę
    Goldschmitt.
    Z pozoru podobny do zwykłego campera, ale wyposażony w silnik zasilany gazem i
    paliwem Diesel osiąga prędkość ponad 200 km/h.
    Camper ma ustanowić wiosną rekord Guinnessa i pojechać z prędkością 230 km/h."

  • 5. Data: 2010-07-12 07:06:25
    Od: "ear" <...@2...dd>

    Jak zwykle specjaliści wypowiedzieli się pierwsi ... szkoda gadać ...
    Na TVN Turbo bylo. Da się, a polega to na tym, że samochód jednocześnie przy
    spalaniu ropy wspomagany jest instalacją gazową. Ma lepsze osiągi.

  • 6. Data: 2010-07-12 07:15:26
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Michał wrote:

    > Czy da się przerobić diesla na LPG,
    Ponoć da się na CNG.

  • 7. Data: 2010-07-12 07:28:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    ear wrote:

    > Jak zwykle specjali?ci wypowiedzieli sie pierwsi ... szkoda gadaae ...

    Za to jako czwarty wypowiedział się wybitny specjalista od kodowania
    polskich znaków diakrytycznych i cytowania w usenecie.

  • 8. Data: 2010-07-12 07:30:08
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "tadek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
> [...]
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu
    > Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    walnij się w łeb może oprzytomniejesz. Spróbuj przerobic na wodę

    ------------------------
    Po co tak cwaniakować? W uzasadnionych przypadkach ma to sens a przerobić da
    się na 100%

  • 9. Data: 2010-07-12 07:31:15
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "ear" <...@2...dd> napisał w wiadomości
    > Jak zwykle specjaliści wypowiedzieli się pierwsi ... szkoda gadać ...
    > Na TVN Turbo bylo. Da się, a polega to na tym, że samochód jednocześnie
    > przy spalaniu ropy wspomagany jest instalacją gazową. Ma lepsze osiągi.

    TO już ma najmniejszy sens. Już lepiej zrobić chiptuning.

  • 10. Data: 2010-07-12 08:27:34
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "nalesnik" <m...@o...o2.o2.o2.pl> napisał w wiadomości grup

    > Ponoć da się na CNG.

    No te wczesniejsze wypowiedzi to....

    Tak da sie na CNG, daleko szukac, autobusy, ciezarowki. W samej Wawie jest
    kilka sztuk.

    PZDr
    Adam