    From: "Ewa" <n...@z...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Do Użytkowników MobiReadera
    Date: Sat, 4 Jul 2009 08:51:01 +0200

    Witam!

    Na mojej E51 zainstalowałam MobiReadera oraz FontMagnifier.
    Przykładowe e-booki dają się czytać.
    Moim celem zainstalowania MobiReader było jednak stworzenie
    możliwości przeglądania plików .pdf, jak przypuszczam wygodniejsze
    niż w standardowym Acrobat Readerze.
    Jednym z takich plików, który chciałabym móc czytać na komórce jest
    ściągnięta z Internetu instrukcja do niej (obszerniejsza niż w książeczce,
    która dostałam w zestawie).
    Plik ten skopiowałam na kartę pamięci do utworzonego przeze mnie
    folderu.
    Nie wiem jednak co zrobić aby MobiReader go otworzył. Pewnie
    powinnam dopisać go do biblioteki, ale nie wiem jak to zrobić.

    Bardzo proszę o pomoc.
    Ewentualny namiar na opis użytkowania MobiReadera byłby bardzo
    cenny (może być po angielsku).

    Pozdrawiam
    Ewa