  • 1. Data: 2009-07-04 06:51:01
    Temat: Do Użytkowników MobiReadera
    Od: "Ewa" <n...@z...com>

    Witam!

    Na mojej E51 zainstalowałam MobiReadera oraz FontMagnifier.
    Przykładowe e-booki dają się czytać.
    Moim celem zainstalowania MobiReader było jednak stworzenie
    możliwości przeglądania plików .pdf, jak przypuszczam wygodniejsze
    niż w standardowym Acrobat Readerze.
    Jednym z takich plików, który chciałabym móc czytać na komórce jest
    ściągnięta z Internetu instrukcja do niej (obszerniejsza niż w książeczce,
    która dostałam w zestawie).
    Plik ten skopiowałam na kartę pamięci do utworzonego przeze mnie
    folderu.
    Nie wiem jednak co zrobić aby MobiReader go otworzył. Pewnie
    powinnam dopisać go do biblioteki, ale nie wiem jak to zrobić.

    Bardzo proszę o pomoc.
    Ewentualny namiar na opis użytkowania MobiReadera byłby bardzo
    cenny (może być po angielsku).

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2009-07-06 00:35:36
    Temat: Re: Do Użytkowników MobiReadera
    Od: AL <a...@s...tam>

    Ewa pisze:
> [...]
    >
    > Bardzo proszę o pomoc.
    > Ewentualny namiar na opis użytkowania MobiReadera byłby bardzo

    rozumiem, ze Mobipocket Readera zainstalowalas na komputerze PC?
    Z niego eksportujesz ebooki do wybranych urzadzen zewnetrznych

    Wiecej informacji nt Mobipocket reader tutaj:
    http://www.mobipocket.com/forum/

    Przeczytaj FAQ

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2009-07-06 04:19:45
    Od: "Ewa" <n...@z...com>

> [...]
    > Z niego eksportujesz ebooki do wybranych urzadzen zewnetrznych
    >
    > Wiecej informacji nt Mobipocket reader tutaj:

    Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź.
    Nie zainstalowałam na PC, bo Twoją radę żeby zainstalować (w newsie
    z 21.06 w innym wątku) potraktowałam jako wskazówkę jak łatwiej
    zainstalować ten program na komórce. Oczywiście teraz zainstaluję.
    Dziękuję także za namiar na forum.

    Pozdrawiam
    Ewa