    From: Anna Streżyńska Prezes UKE <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)
    Date: Sun, 6 Mar 2011 13:24:10 -0800 (PST)

    Witajcie Panowie.
    Niektórzy wątpią czy na pewno ja napisalam początkową wiadomość w tym
    wątku, więc spytajcie Icka, Daniela Kuleszę, Mikołaja Jopczyńskiego i
    ludzi z PlNoga lub KIKE, którzy mają ze mną w miare częsty kontakt.

    Czytam to co piszecie, duzo ciekawych wątków. Ale na przyklad apel
    Sergiusza Rozanskiego zeby kary szły do uslugobiorców jako
    rekompensaty, słuszny bardzo, nie jest mozliwy bez zmiany prawa, a
    zmianami prawa rządzi Ministerstwo nie UKE.

    Na PLNogu chetnie pogadam o tym jak tę jakość mierzyc i z jakich
    pomiarów jakie mozna obiektywne wnioski wyciagać, ale ja się najpierw
    musze do tego przygotować, dlatego wolę całodzienną u nas debatę w
    koncu kwietnia lub jesli wszystko dobrze pójdzie - w maju, bo na
    PlNogu jest bardzo duzo róznych tematów i nie ma czasu zeby tak
    zgłębić jeden temat do samego spodu. Czasem jestem na PLNogu, jesli
    moge. Ale teraz tez musicie mnie zrozumieć, bo jestem sama a moja
    kadencja konczy sie w maju, nie wiem co bedzie dalej i staram się
    skonczyc te sprawy które mam porozpoczynane.

    Kolejna sprawa to sondy - jesli operatorzy się zgodzą tak jak dwa lata
    temu kilku się zgodzilo, to postawimy sondy i mozemy wspolnie omawiać
    (zanonimizowane) dane z tych pomiarów. Ziółko wprawdzie sie cieszy ze
    "UKE nie wie jak to realizowac", ale akurat tak jak zaproponowalo MI
    to najlatwiej wyliczyc - tylko chyba nie o tym tu mowimy, wiec moze
    dyskusja nad wynikami z sond zmierzałaby do czegoś bardziej
    sensownego.

    No i jeszcze jedna wazna sprawa na której musimy sie skupic - to
    spóldzielnie i wdrożenie art. 30 megaustawy. Kilka osob o tym
    wspomniało w dyskusji. Ten rok to ma byc rok poswiecony art. 30 czyli
    dostępowi do budynków. Wzór umowy z dysponentami budynkow
    publikowalismy ostatnio na naszej www zebyscie skonsultowali. Nie
    powiem zeby był wysyp opinii.

    Jesli ktos nadal nie wierzy ze ja to ja niech napisze na moj adres
    słuzbowy: a...@u...gov.pl to potwierdze.
    Pozdrawiam
    AS