  • 1. Data: 2023-07-20 19:35:49
    Temat: Do zobaczenia
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello All,

    Z przykrością żegnam również tę grupę. Kill file się przepełnia,
    dopisywanie kolejnych osobników, którzy nie radzą sobie z agresją
    niszczy całkowicie sens dyskusji.

    Jakbyście potrzebowali konkretnej pomocy w układach zasilania - bywam
    na https://www.elektroda.pl/rtvforum/forum90.html na koncie służbowym.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 2. Data: 2023-07-20 19:50:30
    Temat: Re: Do zobaczenia
    Od: Krystek <u...@k...art.pl>

> [...]
    > niszczy całkowicie sens dyskusji.
    >
    > Jakbyście potrzebowali konkretnej pomocy w układach zasilania - bywam

    Szkoda. Ostatnio, z różnych powodów, rzadko tutaj bywam (a jeszcze
    rzadziej [od]pisuję), ale mądrego to zawsze dobrze było poczytać (że tak
    sparafrazuję znany cytat). Może za jakiś czas zmienisz zdanie.

    Pozdrawiam

    Krystian

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne

  • 3. Data: 2023-07-21 00:36:34
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Z przykrością żegnam również tę grupę. Kill file się przepełnia,
    > dopisywanie kolejnych osobników, którzy nie radzą sobie z agresją
    > niszczy całkowicie sens dyskusji.

    Szkoda :( Byłeś tu od zawsze.

    > Jakbyście potrzebowali konkretnej pomocy w układach zasilania - bywam
    > na https://www.elektroda.pl/rtvforum/forum90.html na koncie służbowym.

    Żebyś tylko ty się tam wypowiadał, to chętnie, ale z tymi prostakami,
    którzy tam się zalęgli, nie chcę mieć nic wspólnego.

    --
    Wchodzi lekarz po obchodzie do gabinetu i mówi do kolegów:
    - Uśmiejecie się, jak wam powiem, kto umarł...

  • 4. Data: 2023-07-21 00:38:47
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Arnold Ziffel <a...@h...invalid> wrote:

    > Szkoda :( Byłeś tu od zawsze.

    ...swoją drogą, który wątek przelał czarę?

    --
    W trakcie egzaminu jeden ze studentow poprosil o otwarcie okna
    (upal). Profesor stwiedzil:

  • 5. Data: 2023-07-21 02:21:47
    Od: jn <j...@m...invalid>

    > Żebyś tylko ty się tam wypowiadał, to chętnie, ale z tymi prostakami,
    > którzy tam się zalęgli, nie chcę mieć nic wspólnego.

    Proponuję utworzyć grupę alt.pl.porady.romana
    Moderowaną aby Roman był izolowany od usenetowego syfu jak nikt inny. ;)

  • 6. Data: 2023-07-21 02:22:52
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 21 July 2023 at 02:21:14 UTC+2, jn wrote:

    > Proponuję utworzyć grupę alt.pl.porady.romana
    > Moderowaną aby Roman był izolowany od usenetowego syfu jak nikt inny. ;)

    Do izolacji najlepsza jest izolatka

  • 7. Data: 2023-07-21 02:24:23
    Od: a a <m...@g...com>

    > Proponuję utworzyć grupę alt.pl.porady.romana
    > Moderowaną aby Roman był izolowany od usenetowego syfu jak nikt inny. ;)

    Jest grupa electronics.
    i tam się kłócą geriatrycy od rana do wieczora na tematy polityczne

    a jeden z Sydney m a już chyba 98 lat bo tak cięzko dyszy

  • 8. Data: 2023-07-21 11:16:07
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > niszczy całkowicie sens dyskusji.
    >
    > Jakbyście potrzebowali konkretnej pomocy w układach zasilania - bywam

    oessu stąd też?
    Romek weź się nie wydurniaj.

  • 9. Data: 2023-07-21 11:33:33
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    > Hello All,
    >
    > Z przykrością żegnam również tę grupę. Kill file się przepełnia,
    > dopisywanie kolejnych osobników, którzy nie radzą sobie z agresją
    > niszczy całkowicie sens dyskusji.

    Na newsach jestem ponad ćwierć wieku i wiele już widziałem. Współcześnie
    poziom durnoty w pl.* bije rekordy, statystyki lecą na pysk, a kolejne
    serwery news są wyłączanie.

    Oby tylko ostatni nie zapomniał zgasić światła :(

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 10. Data: 2023-07-21 12:40:06
    Od: Adam Górski <g...@w...pl>

> [...]
    > niszczy całkowicie sens dyskusji.
    >
    > Jakbyście potrzebowali konkretnej pomocy w układach zasilania - bywam

    Szkoda.
    Dziękuję za całą pomoc jakiej mi udzieliłeś w minionych latach.

    Trzymaj się.

    Pozdrawiam

    Adam Górski