  • 11. Data: 2023-07-21 17:52:16
    Temat: Re: Do zobaczenia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 20 Jul 2023 19:35:49 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello All,
    > Z przykrością żegnam również tę grupę. Kill file się przepełnia,
    > dopisywanie kolejnych osobników, którzy nie radzą sobie z agresją
    > niszczy całkowicie sens dyskusji.

    A gdzie tam RoManie - przeciez dyskutantów coraz mniej,
    KF można odchudzic.

    > Jakbyście potrzebowali konkretnej pomocy w układach zasilania - bywam
    > na https://www.elektroda.pl/rtvforum/forum90.html na koncie służbowym.

    J.

  • 12. Data: 2023-07-22 15:13:26
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > niszczy całkowicie sens dyskusji.
    >
    > Jakbyście potrzebowali konkretnej pomocy w układach zasilania - bywam

    Że niby elektroda to takie miejsce na dyskusje, czy może chciałbyś
    przenieść ich faszystowskie metody na usenet?

  • 13. Data: 2023-07-22 18:04:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 22 lipca 2023 o 15:13:29 UTC+2 nadir napisał(a):

    > Że niby elektroda to takie miejsce na dyskusje, czy może chciałbyś
    > przenieść ich faszystowskie metody na usenet
    Za którą z zaproponowanych opcji jak być miał wybór jesteś?

  • 14. Data: 2023-07-23 00:02:10
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Za którą z zaproponowanych opcji jak być miał wybór jesteś?

    A czy ja coś proponowałem? To raczej RoMan proponuje przenosiny na
    elektrodę. Tyle, że akurat my dwaj, to raczej byśmy trafili od razu do
    ich kilfila.

  • 15. Data: 2023-07-23 00:58:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 23 lipca 2023 o 00:02:11 UTC+2 nadir napisał(a):
    > A czy ja coś proponowałem? To raczej RoMan proponuje przenosiny na
    > elektrodę. Tyle, że akurat my dwaj, to raczej byśmy trafili od razu do
    > ich kilfila.
    Z tego co wyczytałem to sam się przenosi. Sa ludzie co maja naturę chłopa
    pańszczyźnianego. I jak przed kimś nie czapkuja to się źle psychicznie czuja. Jeszcze
    dopisać bynajmniej i wyjdzie ze Jolcia pupka Kiepska jestem. Ale od innych tez
    wymagaja czapkowania. Za to by chcieli cenzurować innych itp. Inna sprawa ze na tej
    całej elektrodzie chuj wielki i bąbelki. Czasami i ja potrzebuję cos znaleźć w necie.
    Wpadnie elektroda a tam tekstu czasami sporo ale zero konkretów. Zupełnie jak tutaj.
    Ale tutaj ponapierdalac się mozna a tam oddział moderatorow. W dzisiejszym świecie
    chciałbym być na tyle wolnym człowiekiem na ile to możliwe. Prawo do niecenzurowanych
    wypowiedzi wchodzi w taki swiat. W zasadzie grupy to chyba jedyne wolne miejsca jakie
    zostały. Chociazby dlatego ze mozna uzywać na nich wszystkich legalnych słow jakie sa
    w słowniku języka polskiego. Ostatnio wyrabiałem paszport i odciski palców musiałem
    zostawić. Czyli jeśli mnie do tej pory nie zdrutowali to nic na mnie nie maja albo
    czekaja az się zbierze więcej. Wychodzi ze bez względu na pogodę przy wychodzeniu z
    domu muszę rękawiczki zakładać zeby gdzies przypadkowo nie zostawić odcisków palców.
    Jak bym cos wymyslił. Na przykład zeby w kostnicy z jakiejś babci skopiować.

  • 16. Data: 2023-07-23 15:05:11
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

    > Z tego co wyczytałem to sam się przenosi. Sa ludzie co maja naturę
    > chłopa pańszczyźnianego. I jak przed kimś nie czapkuja to się źle
    > psychicznie czuja.

    Też tak uważam, choć akurat nie na temat Romana.

    > Ale tutaj ponapierdalac się mozna a tam oddział moderatorow.

    Żeby jeszcze moderatorów. Tam nie ma moderacji tylko jest cenzura.

> [...]
    > zasadzie grupy to chyba jedyne wolne miejsca jakie zostały. Chociazby
    > dlatego ze mozna uzywać na nich wszystkich legalnych słow jakie sa w

    Tak samo uważam. Coraz więcej miejsc w Internecie jest w temacie wolności
    słowa po prostu faszystowskich. Dużo bardziej wolę, jak mi ktoś nabluzga
    (najwyżej wsadzę dzbana do swojego prywatnego KFa), niż żeby ktoś inny
    decydował, co ktoś może pisać, a czego nie może, bo jest niezgodne z
    obowiązującymi dogmatami.

    Jak jeszcze miałem konto na FB to byłem adminem w paru grupach i takie
    właśnie było oczekiwanie wielu użytkowników -- że admin wejdzie w rolę
    przedszkolanki i rozwiąże za nich ich konflikty. Dorośli ludzie, i to nie
    świeżo pełnoletni gówniarze, tylko ludzie w okolicy 25-35 lat. Jak się ode
    mnie odbijali to donosili do Facebooka. Obrzydliwe.

    Prawo stawia pewne granice w temacie wolności słowa, ale jak złamiesz
    przepis, to masz prawo do obrony, ocenia cię (w teorii bezstronny) sąd.
    Mając przygłupich cenzorów nie masz żadnego prawa do obrony.

    --
    Lekarz do pacjenta, który wychodzi ze szpitala:
    - Ze względu na płuca proszę uprawiać mało sportu. Ze względu na wątrobę

  • 17. Data: 2023-07-23 19:25:18
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Żeby jeszcze moderatorów. Tam nie ma moderacji tylko jest cenzura.

    A gdzie jest moderacja, która nie jest cenzurą?

  • 18. Data: 2023-07-23 20:28:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 20 lipca 2023 o 19:35:55 UTC+2 RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello All,
    >
    > Z przykrością żegnam również tę grupę. Kill file się przepełnia,
    > dopisywanie kolejnych osobników, którzy nie radzą sobie z agresją
    > niszczy całkowicie sens dyskusji.
    Żegnaj.
    Nie ma ludzi niezastapionych

    > Jakbyście potrzebowali konkretnej pomocy w układach zasilania - bywam
    > na https://www.elektroda.pl/rtvforum/forum90.html n

    Tam komusza cenzura jest i bezrozumni admini.
    Tam się lepiej pożegnaj

  • 19. Data: 2023-07-23 22:43:37
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > A gdzie jest moderacja, która nie jest cenzurą?

    Moderacja, która nie jest cenzurą, będzie usuwać przeszkody w dyskusji
    (spam, flood, ewentualnie jakieś posty na bardzo niskim merytorycznym
    poziomie) nie wchodząc w rolę arbitra między dorosłymi ludźmi ani w rolę
    cenzora wypowiedzi wg jakiegoś politycznego klucza.

    Moim zdaniem, o ile ktoś trzyma poziom w dyskusji, i o ile nie mówimy o
    miejscach stricte tematycznych, to powinien móc napisać dowolną rzecz na
    dowolny temat i nikt nie powinien mieć prawa mu tego skasować. Jak plecie
    bzdury to każdy sam sobie dojdzie do takich wniosków bez cenzora, który
    myśli i decyduje za niego.

    Nie wiem gdzie jest, wbrew pozorom mało jest mnie w Internecie. Na moich
    grupach na FB tak było i to się niektórym bardzo nie podobało. Mogłem się
    z kimś nie zgadzać, mogłem mu napisać w ostrych słowach, żeby przestał
    pier...lić i spotkał się ze swoim rozumem, ale nigdy kogoś takiego nie
    uciszyłem guzikami.

    --
    Pies wyszedł pewnego dnia na spacer i widzi nadchodzącego z przeciwka
    konia. Kiedy zbliżyli się do siebie, koń zapytał:

  • 20. Data: 2023-07-24 10:43:57
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > z kimś nie zgadzać, mogłem mu napisać w ostrych słowach, żeby przestał
    > pier...lić i spotkał się ze swoim rozumem, ale nigdy kogoś takiego nie

    No właśnie, stąd moje wątpliwości. Moderacja jest jednak postrzegana
    inaczej niż usuwanie przeszkód w dyskusji.