  • 11. Data: 2016-06-27 17:42:45
    Temat: Re: Dobór siłownika hydraulicznego
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-06-27 o 17:17, i...@k...com.pl pisze:
    > zapraszam do kontaktu
    Przecież podał numer gg. :-)

    Robert

  • 12. Data: 2016-06-28 02:04:05
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 17:17:41 UTC+2 użytkownik i...@k...com.pl
    napisał:

    > Witam,
    >
    > Jeżeli nadal posiada Pan ten problem - zapraszam do kontaktu z naszą firmą jesteśmy
    producentem siłowników hydraulicznych.
    > Skoro ma Pan schemat hydrauliczny będziemy potrzebować jeszcze kilku dodatkowych
    informacji i bezproblemowo dobierzemy i wyprodukujemy Panu odpowiedni siłownik
    hydrauliczny - zapraszam do kontaktu http://www.metalserw.pl

    Haha, Popey przez siedem i pół roku siedział i codziennie tu zaglądał aż ktoś
    rozwiąże jego problem :-)
    Dobre!

  • 13. Data: 2016-06-28 19:01:01
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-06-28 02:04, Konrad Anikiel wrote:
    > Haha, Popey przez siedem i pół roku siedział i codziennie tu zaglądał aż ktoś
    rozwiąże jego problem :-)

    Coś się "stało" na newsach bo takie kfiatki trafily się na kilku
    grupach. Może google już nie sortuje po dacie tylko po "trafności"?

  • 14. Data: 2016-06-28 19:30:08
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Coś się "stało" na newsach bo takie kfiatki trafily się na kilku
    > grupach. Może google już nie sortuje po dacie tylko po "trafności"?
    W tym przypadku myślę, że ktoś w firmie postanowił poszukać klientów i
    przeczesał grupy pod kątem swojej działalności.

    Robert