  • 1. Data: 2009-07-07 11:16:22
    Temat: Dobra ta plyta ?
    Od: "Majdan" <m...@f...pl>

    Jakis czas temu zamiescilem post na grupie z dnia 25.06.2009 16.12 'co jest
    walniete'
    Ze wzgledu iz nie rozgryzlem jaka jest przyczyna usterki zamierzam zmienic
    cala plyte glowna wraz z procesorem na cos takiego
    http://allegro.pl/item681293079_abit_av8_agpx8_ddr1_
    athlon64_3000_poznan.html

    Powiedzcie mi czy to dobry wybor ?
    Nie gram prawie jzu wcale komp potrzebny mi do obrobki grafiki i video
    ram doloze ze starego 2GB
    prosz epo moc

    --
    KUP KOMPLET OPON
    http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=681109860

  • 2. Data: 2009-07-07 11:28:10
    Temat: Re: Dobra ta plyta ?
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > zamierzam zmienic cala plyte glowna wraz z procesorem na cos takiego
    > http://allegro.pl/item681293079_abit_av8_agpx8_ddr1_
    athlon64_3000_poznan.html

    Strasznie drogo jak za taki staroć.

    > Powiedzcie mi czy to dobry wybor ?

    Jeśli masz sprawny procesor to kup jakąś płytę na socket A za grosze (nawet
    na KT266) - to opcja oszczędna.

  • 3. Data: 2009-07-07 11:29:43
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Jeżeli jest sprawna to da radę. Płyta jak płyta. Do wideo i grafiki
    nadają się nawet słabsze kompy, więc z tym nie powinieneś mieć problemów.

  • 4. Data: 2009-07-07 11:45:00
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Jeśli masz sprawny procesor to kup jakąś płytę na socket A za grosze
    > (nawet na KT266) - to opcja oszczędna.

    Nie taka oszczędna.
    Kupując płytę z Athlonem 64 pod DDR2 i sprzedając stare DDRy i procesor,
    można wyjść "na zero", a mieć sprzęt dwa razy szybszy.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 5. Data: 2009-07-07 15:21:04
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Kupując płytę z Athlonem 64 pod DDR2 i sprzedając stare DDRy i procesor,
    > można wyjść "na zero", a mieć sprzęt dwa razy szybszy.

    A to jest jedno z bardziej sensownych rozwiązań. O ile oczywiście nie ma
    zbytniego ciśnienia na pozostawienie starych pamięci, procesora i karty na
    AGP.

  • 6. Data: 2009-07-07 19:32:24
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Majdan" <m...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]
    athlon64_3000_poznan.html

    > Powiedzcie mi czy to dobry wybor ?
    > Nie gram prawie jzu wcale komp potrzebny mi do obrobki grafiki i video
    --------------------------------
    Sprzedaj cały swój stary RAM, procesor, kartę. Zakup nowszą
    płytę z procesorem, z RAMem na DDR2 i nowocześniejszą kartę
    na PCI Express. Do kompletu będziesz potrzebował jeszcze
    zasilacz. Z niewielką dopłatą skompletujesz znacznie lepszą
    maszynę.

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl

  • 7. Data: 2009-07-08 13:06:00
    Od: "Majdan" <m...@f...pl>

> [...]
    > na PCI Express. Do kompletu będziesz potrzebował jeszcze
    > zasilacz. Z niewielką dopłatą skompletujesz znacznie lepszą

    mty wiesz ile bym kasy w to musial wsadzic a mnine nie jest potrzebny do
    grania
    poza tym myslissz ze tak latwo to sprzedac

  • 8. Data: 2009-07-08 13:07:00
    Od: "Majdan" <m...@f...pl>

    > Jeśli masz sprawny procesor ...

    no wlasnie; a jak kupie nowa plyte a okaze sie ze to wlasnie prock jest
    walniety
    chodzi mi o to aby zdiagnozowac czy do plyta czy procersor padl