  • 71. Data: 2024-04-04 21:35:56
    Temat: Re: Dobrze te mini skrzynkę poskładałem?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 27.03.2024 21:12, LordBluzg(R)?? wrote:

    > Brawo Ty ? i widać, że można schludniej

    Przyznaje, że wygląda lepiej niż myślałem że będzie.

    A tak na marginesie, ta listwa grzebieniowa to jakie natężenie
    bezpiecznie znosi? Zdaje sobie sprawę że ze te kilkanaście to nawet się
    nie zagrzeje, ale odpowiednik jakiego przekroju to będzie...16mm2, więcej?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 72. Data: 2024-04-04 21:46:33
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 27.03.2024 21:14, LordBluzg(R)?? wrote:

    > Do tego są właśnie "kombinerki" czy "płaskoszczypy" ?

    Chyba jakieś dla elektryków. Moje zwykłe mają ząbki i zniszczył bym
    izolację.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 73. Data: 2024-04-04 21:52:19
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl>

    > Chyba jakieś dla elektryków. Moje zwykłe mają ząbki i zniszczył bym
    > izolację.

    Załóż termokurcza na szczęki.

    P.P.

  • 74. Data: 2024-04-04 21:55:39
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 28.03.2024 07:24, PeJot wrote:

    > https://electric.pl/listwy-zaciskowe/135876-listwa-p
    rzylaczeniowa-izolowana-czarna-lpi-6s-a18-0038-59075
    70302839.html

    Tak, tak. Widziałem że kolorki to można sobie różne zakładać, ale
    zastanawiało mnie dlaczego jeżeli już to w zestawie ze skrzynką są co
    najwyżej dwie listwy albo ich wielokrotności.

    Może założenie jest takie, że fazę to już wedle własnego uznania się
    rozprowadza.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 75. Data: 2024-04-04 22:22:44
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 04.04.2024 21:52, Paweł Pawłowicz wrote:
    > Załóż termokurcza na szczęki.

    Ha, fajny patent. Ale do sporadycznej zabawy przypuszczam jak z
    zabawkami dla dorosłych. Fajne kilka pierwszych razy, ale potem
    dochodzisz do wniosku że łatwiej i szybciej jednak tradycyjnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 76. Data: 2024-04-07 10:20:44
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > Do tego są właśnie "kombinerki" czy "płaskoszczypy" :)

    Niektórzy Los Monteros używają do tego celu otworów w rękojeściach
    wkrętaków elektrycznych.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 77. Data: 2024-04-07 10:30:37
    Od: PeJot <P...@n...pl>

> [...]
    > zastanawiało mnie dlaczego jeżeli już to w zestawie ze skrzynką są co
    > najwyżej dwie listwy albo ich wielokrotności.

    Bo tak jest w większości skrzynek, że szyny N i PE używa się zawsze. W
    większych rozdzielnicach spotyka się szynę N jako opcja, tam zwykle
    instaluje się bloki rozdzielcze z szyną N.
    > Może założenie jest takie, że fazę to już wedle własnego uznania się
    > rozprowadza.

    Też, albo przez bloki rozdzielcze, wg potrzeb. Wygodne toto.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 78. Data: 2024-04-07 14:22:12
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 7.04.2024 o 10:20, PeJot pisze:

    > Niektórzy Los Monteros używają do tego celu otworów w rękojeściach
    > wkrętaków elektrycznych.

    Wkrętaki elektryczne nie mają otworów.

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 79. Data: 2024-04-07 16:01:34
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.04.2024 o 14:22, Wiesiaczek pisze:

    > Wkrętaki elektryczne nie mają otworów.

    https://allegro.pl/oferta/wkretak-srubokret-do-bezpi
    ecznikow-s-sl-pz2-x-100mm-1kv-izolacja-1000v-neo-136
    28416422

    Pierdolisz.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 80. Data: 2024-04-07 19:26:05
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > Wkrętaki elektryczne nie mają otworów.

    OK, skrót myślowy, chodziło o *wkrętak izolowany*, o taki:

    https://narzedzia24na7.pl/product-pol-25483-Wkretak-
    izolowany-srubokret-elektryczny-plaski-DEDRA-06B009-
    8x175mm.html

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza