  • Data: 2009-11-13 12:34:52
    Temat: Domowe sposoby na parującą szybę w kasku
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Ciekawi mnie, jakie macie domowe sposoby na wspomaganie dobrej widoczności w
    kasku.

    Ostatnio taka jest wilgoć w powietrzu, że nawet moja "nieparująca" szybka -
    nie daje rady. Owszem - pary nie ma, za to jest zwyczajnie mokro od środka.
    Woda się skrapla i nawet jazda z uchyloną szybką niewiele pomaga.

    Macie jakieś sposoby na taką pogodę? Czy po prostu co jakić czas trzeba się
    zatrzymać i użyć chusteczki?

    MN