  • 1. Data: 2018-05-08 16:59:58
    Temat: Dopadło i mnie - stłuczka i "nie przyznaje się"
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Walneła mi dzis babeczka.
    Niestety nie przyznała się do winy, pomimo tego ze wszyscy jej tłumaczyli
    ze jej wina, włącznie z policją która przyjechała na miejsce zdarzenia.
    No wiec sprawa idzie do sądu.

    Na szczescie uszkodzenia niewielkie, mozna jezdzic etc.

    Co dalej?

    Ja mieszkam w Poznaniu, drugi uczestnik pod Koninem.
    Zdarzenie miało miejsce również pod Koninem.

    Gdzie będa rozprawy?
    Kiedy spodziewac się pierwszej?
    To bedzie od razu zwykła rozprawa czy pierwsza odbedzie sie w trybie
    nakazowym zgodnie z oceną policji ze to była wina tej drugiej strony?

    P.S. Chyba kamerka się zwróci... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 2. Data: 2018-05-08 17:08:31
    Temat: Re: Dopadło i mnie - stłuczka i "nie przyznaje się"
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w
    >:

    > Walneła mi dzis babeczka.

    > P.S. Chyba kamerka się zwróci... :)

    No to pokaż co tam narozrabiano

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2018-05-08 17:57:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik TomN n...@i...dyndns.org.invalid ...

    > No to pokaż co tam narozrabiano

    Ok, jak kamerka do mnie dojedzie.
    Sprawa zupełnie prosta - moje auto stało, babeczka cofała i walneła.
    Najpierw sie przyznała, potem stwierdziła ze to nie jej wina bo moje auto
    stało tam gdzie nie powinno, na koncu stwierdziła, ze zadnej stłuaczki
    nie bło a slady na obu autach musiały powstać gdzies wczesniej :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 4. Data: 2018-05-08 19:36:25
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-05-08 o 17:57, Budzik pisze:
> [...]
    > stało tam gdzie nie powinno, na koncu stwierdziła, ze zadnej stłuaczki
    > nie bło a slady na obu autach musiały powstać gdzies wczesniej :)

    No i nie pochwaliłeś się jej swoją kamerką? :-)

    Robert

  • 5. Data: 2018-05-09 07:42:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > No i nie pochwaliłeś się jej swoją kamerką? :-)

    To nie byłem ja osobiście...
    Kamerke widziała, nawet chciała przy niej grzebac ale ten co jechał
    zabronił, a ze sam nie umiał obsługiwac za bardzo to powiedzial ze w
    sadzie zobaczy.
    :)

    Policja przyjechała, sprawa ewidentna, ale i tak mandatu nei przyjeła i
    sad.
    No i co teraz?
    Gdzie, kiedy etc?
    Na szczescie uszkodzenia niewielkie ale dla samego faktu dziuni nie warto
    odpuscic...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 6. Data: 2018-05-11 18:34:47
    Od: "Endriu11111111" <p...@i...pl>

    > Walneła mi dzis babeczka.

    Ja to się boję takiej kamerki montować, bo zgodnie z zasadą, że oczym myślisz to się
    materializuje:

    Odpowiedzialność w myśleniu - WEZWANIE!
    https://www.youtube.com/watch?v=dLsuSRhqk9s

    ...jak tylko zamontuje to urządzenie to ktoś we mnie przypierdoli, albo nagram jakiś
    drastyczny wypadek. Jeździł 15 lat bez kamerki i nigdy nic się nie wydarzyło ....

    Endriu

  • 7. Data: 2018-05-12 06:30:14
    Od: e...@g...com

    Jak są zeznania, sprawa idzie do sadu rejonowego, rozprawa trwa 5 minut w trybie
    niejawnym, wyrok zgodny z orzeczeniem Policji. Strona niezgadzajaca sie z wyrokiem
    sklada sprzeciw i druga rozprawa jest w trybie jawnym.

  • 8. Data: 2018-05-12 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Endriu11111111 p...@i...pl ...

    > ...jak tylko zamontuje to urządzenie to ktoś we mnie przypierdoli,
    > albo nagram jakiś drastyczny wypadek. Jeździł 15 lat bez kamerki i
    > nigdy nic się nie wydarzyło ....

    Nie wiem ile km zrobiłes przez te 15 lat a jak juz mowiłem - ciezko
    mierzy sie dystans jednostkami czasu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby